Hôtel Causse Comtal Rodez, The Originals Relais
Hotel amb certificació ecològica amb 2 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Causse Comtal Rodez, The Originals Relais





Serveis populars
El preu actual és de 88 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Suite júnior
El més destacat
Mobiliari individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Route d'espalion, Gages, Montrozier, Rodez, 12630
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Château de Fontanges
Château de Fontanges
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 82 opinions
Preu actual: 107 €
taxes i impostos inclosos
3 d’ag. - 4 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.99 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-23:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Causse Comtal Montrozier
Hôtel Causse Comtal
Hôtel Causse Comtal Montrozier
Causse Comtal
Brit Hôtel Causse Comtal Montrozier
Brit Causse Comtal Montrozier
Brit Causse Comtal
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Causse Comtal Rodez, The Originals Relais
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Agnès
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour magnifique
Agnès
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Luis
5 d’abr. de 2025
Luis
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
ludovic
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ludovic
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cyrielle
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cyrielle
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
brunet
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
brunet
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Gregory
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gregory
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Magali
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magali
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Patrick
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Florian
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Weekend express
Florian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ursula
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ursula
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Florence
Viatge de negocis
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top restaurant
Florence
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Florence
Viatge de negocis
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florence
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Jerome
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jerome
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
FABIEN
Viatge de negocis
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FABIEN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Florence
Viatge de negocis
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Florence
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Florence
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florence
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
david
30 de nov. de 2024
david
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Florian
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florian
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ursula
21 de nov. de 2024
Ursula
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
karim
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
karim
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Éric
Viatge de negocis, Viatge en família
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Éric
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ursula
2 d’oct. de 2024
Ursula
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
PELLIZZARI
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Presque génial.
PELLIZZARI
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Marie
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie
Estada de 3 nits (ag. 2024)