Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Le Sarac





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 86 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors
7,6 sobre 10
Bé
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble, no fumadors

Habitació doble superior, 1 llit doble, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11 Rue Eugène Selmy, Clermont-l'Herault, 34800
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Brit Hotel Clermont L'Herault
Brit Hotel Clermont L'Herault
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 154 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 12.00 EUR per adult i 8.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 8.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Sarac
Hôtel Le Sarac Hotel
Hôtel Le Sarac Clermont-l'Herault
Hôtel Le Sarac Hotel Clermont-l'Herault
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Le Sarac
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Christophe
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christophe
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Christophe
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christophe
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Marc
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ce qu 'il faut .
Marc
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Sandra
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Sandra
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Glen
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Good for a nights sleep
Glen
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Isabelle
Viatge en grup
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabelle
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoann
Viatge de negocis
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoann
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
elian
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très propre tres bon petit déjeune tres bon acc
elian
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Sylvie
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Sylvie
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
GUEDDAH
Viatge en família
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GUEDDAH
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean-Christophe
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bonne expérience
Jean-Christophe
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Fourreau
Viatge de negocis
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Fourreau
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Gilles
Viatge en família
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilles
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Amandine
Viatge en parella
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amandine
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Mathieu
Viatge en família
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mathieu
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Catherine
Viatge de negocis
4 d’ag. de 2024
Catherine
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Nathalie
Viatge en família
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nathalie
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
NOUR EDDINE
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel Top
NOUR EDDINE
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Corinne
Viatge de negocis
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Corinne
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Philippe
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ballade en france
Philippe
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Annie
Viatge en parella
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Annie
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
RENE
Viatge en grup
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Trop cher pour un hôtel ordinaire
RENE
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Dominique Louis
10 d’abr. de 2024
Dominique Louis
Estada de 2 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Geneviève
Viatge en grup
8 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Geneviève
Estada de 2 nits (març 2024)