Toby's Resort
Hotel amb 2 piscines a l'aire lliure i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Platja de Doctor's Cave
Galeria de fotos de l’allotjament Toby's Resort





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,2 sobre 10
Molt bo
(92 opinions)
El més destacat
Pati moblat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,2 sobre 10
Molt bo
(32 opinions)
El més destacat
Pati moblat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Assecador de cabells
Cafetera o tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Kent Avenue, Montego Bay, Saint James
Sobre aquest allotjament
Toby's Resort
Allotjaments similars

Deja Resort All Inclusive
Deja Resort All Inclusive
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Tot inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 1.461 opinions
Preu actual: 180 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 150.00 USD per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 10 i 15 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 25 USD.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 USD per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Toby's Montego Bay
Toby's Resort
Toby's Resort Montego Bay
Toby`s Hotel Montego Bay
Tobys Hotel Montego Bay
Toby's Resort Hotel
Toby's Resort Montego Bay
Toby's Resort Hotel Montego Bay
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Toby's Resort
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
8,2
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
13 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 7 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
KHYM-ALEXI
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
KHYM-ALEXI
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en grup
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 4 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Ashli
28 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashli
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Frederick
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederick
Estada de 4 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Cassandra
Viatge en família
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Cassandra
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Corey
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Corey
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Susanna
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanna
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
25 d’oct. de 2025
Ricardo
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Jon
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jon
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Upton
22 d’oct. de 2025
Upton
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
taniq
22 d’oct. de 2025
taniq
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Joan
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joan
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ezroy
Viatge en parella
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ezroy
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Delroy
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Delroy
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Saschae
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saschae
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Georgene, Ashland
Viatge en parella
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Georgene
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Carmelo
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmelo
Estada de 10 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Sophia
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophia
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Yvette
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Yvette
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Leiha
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Leiha
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Deborah
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Deborah
Estada d’1 nit (oct. 2025)








