Le Renaissance
Hotel a Mont-de-Marsan amb piscina de temporada a l'aire lliure i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Le Renaissance





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 91 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,6 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Ventilador
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al jardí

Habitació doble, vistes al jardí
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Ventilador
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior

Habitació júnior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Ventilador
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Ventilador
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

225 AV. DE VILLENEUVE, Mont-de-Marsan, 40000
Sobre aquest allotjament
Le Renaissance
Allotjaments similars

Campanile NATURE - Mont de Marsan
Campanile NATURE - Mont de Marsan
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 29 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
29 de nov. - 30 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.52 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.90 EUR per adult i 13.90 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i Chèques-Vacances de l'ANCV.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juny-setembre
Es pot accedir a la piscina durant tot el dia.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Renaissance Hotel Mont-de-Marsan
Renaissance Mont-de-Marsan
Preguntes freqüents
Opinions: Le Renaissance
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
FREDERIC
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exceptionnel..
FREDERIC
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Philippe
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
2 d’ag. de 2025
Bruno
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Pierre
Viatge de negocis
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Pierre
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Pieter
10 de jul. de 2025
Pieter
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Pierre
Viatge de negocis
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Pierre
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
carole
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
carole
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
AIT-ALI
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


AIT-ALI
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
denis
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
denis
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sheilah
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worth a visit
Sheilah
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Emeline
Viatge de negocis
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emeline
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Frederic
Viatge en grup
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederic
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jean pierre
Viatge en parella
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean pierre
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Emmanuel
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Emmanuel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrien
9 d’abr. de 2025
Adrien
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
anthony
3 d’abr. de 2025
anthony
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
sebastien
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sebastien
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephanie
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Didier
22 de març de 2025
Didier
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Trevor
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Outstanding
Trevor
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Stéphane
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stéphane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Arthur
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Arthur
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aslihan
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aslihan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frederic
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederic
Estada d’1 nit (gen. 2025)








