Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Regency





Serveis populars
El preu actual és de 132 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes al mar
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple econòmica

Habitació triple econòmica
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Caixa forta
També et pot agradar

The Maybourne Riviera, Maybourne
Roquebrune-Cap-Martin
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.8 de 10, Excepcional, 50 opinions
Preu actual: 2008 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

98, Avenue Jean-jaurès, Roquebrune-Cap-Martin, Alpes-Maritimes, 06190
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ibis Roquebrune Cap Martin Menton
Ibis Roquebrune Cap Martin Menton
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 81 opinions
Preu actual: 121 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.21 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 7.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Regency Roquebrune-Cap-Martin
Regency Roquebrune-Cap-Martin
Hotel Regency Hotel
Hotel Regency Roquebrune-Cap-Martin
Hotel Regency Hotel Roquebrune-Cap-Martin
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Regency
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ray
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ray
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent! Clean, wonderful views, Great staff too
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yenitzea, BENITO JUAREZ
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yenitzea
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rafael
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Ahmed
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ahmed
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ISA
Viatge en parella
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ISA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
MARTINE
Viatge en parella
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARTINE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Richard
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avis hôtel
Richard
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
jean marc
31 de gen. de 2025
jean marc
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
David
18 de nov. de 2024
David
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Theo
Viatge en grup
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Theo
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
carlos
Viatge en grup
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
carlos
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Pierre
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierre
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
MAHMOUD (KAM )
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MAHMOUD (KAM )
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Maggie
Viatge en parella
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maggie
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
IRWIN
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
IRWIN
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Sofiane
Viatge en parella
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Sofiane
Estada de 6 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Malin
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Malin
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Igor
Viatge en parella
21 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Igor
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Guillaume
Viatge de negocis
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Marylou
Viatge en grup
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romantic place
Marylou
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Samantha
19 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samantha
Estada d’1 nit (maig 2024)