Ramada Hotel & Conference Center by Wyndham Mitchell

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel a Mitchell amb 2 banyeres d'hidromassatge i un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Ramada Hotel & Conference Center by Wyndham Mitchell

Escriptori i espai de treball apte per a portàtils

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Banyera d’hidromassatge
  • Piscina
  • Gimnàs
  • S’admeten animals
  • Servei de neteja

Informació sobre el barri

Mapa
1525 W Havens Street, Mitchell, SD, 57301

Què hi ha als voltants

  • Universitat Wesleyan de Dakota - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Centre de Convencions de Highland - 3 minuts en cotxe - 5.3 km
  • Palau de Blat de Moro - 4 minuts en cotxe - 3.9 km
  • Centre Aquàtic de Mitchell - 5 minuts en cotxe - 3.5 km
  • Hospital Avera Reina de la Pau - 6 minuts en cotxe - 5.2 km

Com moure’s per la zona

  • Sioux Falls, Dakota del Sud (FSD-Aeroport regional de Sioux Falls): a 64 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Casey's - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Starbucks - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Bradley’s Pub & Grille - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Cubby's - ‬3 minuts a peu
  • ‪Domino's Pizza - ‬3 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Ramada Hotel & Conference Center by Wyndham Mitchell

Hotel en una ubicació rural
A Ramada Hotel & Conference Center by Wyndham Mitchell t'esperen una terrassa, un minigolf i un jardí. Per descansar i relaxar-te, visita 2 les banyeres d'hidromassatge. El restaurant de les instal·lacions, Rebel Rooster Pub/Eatry, ofereix dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen una sala de jocs o videojocs i serveis de tintoreria o bugaderia a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina coberta i una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Bicicletes de lloguer, punt de recàrrega de cotxes elèctrics i sales de reunions
  • Ordinadors disponibles, atenció multilingüe i premsa gratuïta al vestíbul
Característiques de l'habitació
Les 122 habitacions tenen detalls com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Reciclatge, bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Banys que ofereixen articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i combinacions de dutxa i banyera
  • Televisors de pantalla plana amb canals prèmium
  • Bressols gratuïts, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi

Aparcament i opcions de transport

  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït per a autocaravanes, autobusos i camions a les instal·lacions
  • Aparcament per a furgonetes i aparcament accessible en cadira de rodes disponibles
  • Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament privat

Menjar i beguda

  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Rebel Rooster Pub/Eatry

Activitats

  • 2 piscines d'hidromassatge
  • Gimnàs
  • Lloguer de bicicletes
  • Minigolf
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina coberta
  • Sala de jocs o videojocs
  • Taula de billar
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bressol a l'habitació
  • Bugaderia
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Minigolf
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina coberta
  • Sala de jocs o videojocs

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de conferències (1.301 metres quadrats d'espai)
  • Centre de negocis
  • Sala d'ordinadors
  • Sales de reunions

Exterior

  • Hort
  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Agafador a la dutxa
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Aparcament per a furgonetes accessible en cadira de rodes
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Dispositius d'audició assistida
  • Elevador d'accés a la piscina disponible
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Piscina accessible en cadira de rodes
  • Plantes superiors només accessibles per les escales
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu
  • Spa accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 2 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Almenys un 10 % dels beneficis es tornen a invertir en projectes comunitaris i de sostenibilitat
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
  • Almenys un 80 % dels aliments són ecològics
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Energia 100 % renovable
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Exposicions d'artistes locals
  • Gots reutilitzables
  • Llar de foc al vestíbul
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
  • No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Tractament ètic dels animals salvatges en captivitat
  • Vaixella reutilitzable
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Articles de tocador ecològics
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar
  • Reciclatge
  • Telèfon
  • Trucades locals gratuïtes
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 48 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Renovacions i tancaments

Aquestes instal·lacions tanquen segons la temporada cada any entre les dates 17/juny i 31/desembre:
  • Bar
  • Restaurant

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 10.00 USD per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 10.0 USD per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 100 USD per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per animals de companyia: 10.00 USD per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 10.0 USD per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compta amb nosaltres (Wyndham).
Els clients que no s'hagin vacunat contra la COVID-19 tenen l'obligació de fer servir mascaretes a l'allotjament.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-23:00.
Es prohibeix l'entrada a la piscina, a les instal·lacions de fitness i a la banyera d'hidromassatge als menors de 16 anys sense la supervisió d'un adult

L’allotjament també es coneix com a

Ramada Mitchell
Ramada Mitchell Hotel
Ramada Hotel Conference Center by Wyndham Mitchell
Ramada Hotel & Conference Center by Wyndham Mitchell Hotel
Ramada Hotel & Conference Center by Wyndham Mitchell Mitchell

Preguntes freqüents

Ramada Hotel & Conference Center by Wyndham Mitchell té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta i una piscina a l'aire lliure. Horari de la piscina: 08:00-23:00.

Ramada Hotel & Conference Center by Wyndham Mitchell accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els gats i gossos. Es cobra una taxa de 10.00 USD per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Ramada Hotel & Conference Center by Wyndham Mitchell?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Ramada Hotel & Conference Center by Wyndham Mitchell?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Ramada Hotel & Conference Center by Wyndham Mitchell?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).