Galeria de fotos de l’allotjament GS Hotel Geiger





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort, 1 llit individual

Habitació individual Comfort, 1 llit individual
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Allgäuer Str. 13, Mindelheim, BY, 87719
Sobre aquest allotjament
GS Hotel Geiger
Allotjaments similars

Hotel Kunstmühle
Hotel Kunstmühle
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 257 opinions
Preu actual: 104 €
taxes i impostos inclosos
29 de set. - 30 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 6 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Garni Geiger Mindelheim
Hotel Garni Geiger
Garni Geiger Mindelheim
Garni Geiger
GS Hotel Geiger Mindelheim
GS Geiger Mindelheim
GS Geiger
GS Hotel Geiger Hotel
GS Hotel Geiger Mindelheim
GS Hotel Geiger Hotel Mindelheim
Preguntes freqüents
Opinions: GS Hotel Geiger
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Reinhard
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reinhard
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Luisa
Viatge en parella
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luisa
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Saibot
Viatge en grup
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Saibot
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Andrea
12 d’ag. de 2025
Andrea
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Sarah
Viatge en família amb nens petits
11 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Manuel Massimiliano
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel Massimiliano
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Etienne
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Etienne
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rahel
Viatge en grup
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Na je
Rahel
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
26 d’ag. de 2024
Daniel
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Vibeke
15 d’ag. de 2024
Vibeke
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Therese
12 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Therese
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Carmen
Viatge en família
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GS Hotel Geiger
Carmen
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Bruno
9 de juny de 2024
Bruno
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Bernd
Viatge de negocis
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernd
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jacques
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pratique et confortable
Jacques
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Rasmus
29 d’abr. de 2024
Rasmus
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
9 d’abr. de 2024
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Tom
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tom
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Bianca
28 de gen. de 2024
Bianca
Estada de 2 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 de des. de 2023
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Pranav Kumar
26 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pranav Kumar
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Sandra
18 de nov. de 2023
Sandra
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Florian
3 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Florian
Estada d’1 nit (oct. 2023)