Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament GS Hotel Geiger





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort, 1 llit individual

Habitació individual Comfort, 1 llit individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Allgäuer Str. 13, Mindelheim, BY, 87719
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Kunstmühle
Hotel Kunstmühle
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 247 opinions
Preu actual: 104 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 6 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Garni Geiger Mindelheim
Hotel Garni Geiger
Garni Geiger Mindelheim
Garni Geiger
GS Hotel Geiger Mindelheim
GS Geiger Mindelheim
GS Geiger
GS Hotel Geiger Hotel
GS Hotel Geiger Mindelheim
GS Hotel Geiger Hotel Mindelheim
Preguntes freqüents
Opinions: GS Hotel Geiger
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
26 d’ag. de 2024
Daniel
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Vibeke
15 d’ag. de 2024
Vibeke
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Therese
12 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Therese
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Carmen
Viatge en família
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GS Hotel Geiger
Carmen
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Bruno
9 de juny de 2024
Bruno
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Bernd
Viatge de negocis
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernd
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jacques
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pratique et confortable
Jacques
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Rasmus
29 d’abr. de 2024
Rasmus
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
9 d’abr. de 2024
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Tom
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tom
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Bianca
28 de gen. de 2024
Bianca
Estada de 2 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 de des. de 2023
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Pranav Kumar
26 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pranav Kumar
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Sandra
18 de nov. de 2023
Sandra
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Florian
3 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Florian
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Ute
5 d’oct. de 2023
Ute
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Peter
Viatge en família
1 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
Viatge en parella
28 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elisabeth
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Reha
6 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reha
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Sabine
24 de juny de 2023
Sabine
Estada d’1 nit (juny 2023)
4/10, Deficient
Michael
25 d’abr. de 2023
Michael
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Matthias
Viatge de negocis
5 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Matthias
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Kamila
17 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Kamila
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Ursula
23 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wir waren sehr zufrieden.
Ursula
Estada d’1 nit (set. 2020)