Radisson Blu Hotel, Milan
Hotel amb certificació ecològica amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Blu Hotel, Milan





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 153 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (High Floor)

Habitació superior (High Floor)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite, 1 dormitori

Estudi en suite, 1 dormitori
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium (High Floor)

Habitació prèmium (High Floor)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, accessible

Habitació familiar, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite júnior

Estudi en suite júnior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
També et pot agradar

ibis Milano Malpensa Aeroporto
Cardano al Campo
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 1.003 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Villapizzone 24, Milan, MI, 20156
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

UNA HOTELS Galles Milano
UNA HOTELS Galles Milano
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 196 €
taxes i impostos inclosos
12 de jul. - 13 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 7.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 20.00 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Els pares o un tutor legal que viatja amb menors de 18 anys han de presentar el passaport del menor en fer l'entrada. Si només viatja amb el menor el pare o la mare, aquesta haurà de presentar, a més del passaport del menor, una carta que autoritzi el viatge signada per l'altra persona junt amb un certificat notarial de signatura i una còpia del passaport de la persona absent. Si un adult que no sigui el pare o la mare viatja amb un menor de 18 anys, l'adult ha de proporcionar una còpia del passaport del pare i de la mare i una carta que autoritzi el viatge signada pels dos.
Número de registre de l’allotjament: 015146-ALB-00409, IT015146A1XORQRBGJ
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Milan Radisson Blu Hotel
Radisson Blu Hotel Milan
Radisson Blu Milan
Chedi Hotel Milan
Radisson Blu Hotel, Milan Hotel Milan
Radisson Blu Milan Hotel
Radisson Blu Hotel
Radisson Blu
Radisson Blu Milan
Radisson Blu Hotel Milan
Radisson Blu Hotel, Milan Hotel
Radisson Blu Hotel, Milan Milan
Radisson Blu Hotel, Milan Hotel Milan
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Blu Hotel, Milan
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Katarina
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Katarina
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anja
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anja
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcus
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcus
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Koroosh
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Koroosh
10/10, Excel·lent
Alejandro
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
2 d’abr. de 2025
Fernando
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Deepak, Doral
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deepak
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ajay
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ajay
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Flavia
Viatge de negocis, Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Flavia
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sébastien
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Sébastien
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Eleonora
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eleonora
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Danny, Molenbeersel
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danny
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Vitaliano
28 de febr. de 2025
Vitaliano
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hanna
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanna
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
KONSTANTINOS, Nea Smirni
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KONSTANTINOS
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alberto Jose
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto Jose
Estada de 6 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Simon
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not what was stated
Simon
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pauline
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pauline
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Naheed
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naheed
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Georgios
9 de febr. de 2025
Georgios
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
philippe, Elk Grove Village
Viatge de negocis
8 de febr. de 2025
philippe
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (gen. 2025)