Hotel Tocq
Hotel que admet animals de companyia a Milà amb un restaurant i connexió amb una estació de tren/metro
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Tocq





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 153 €
taxes i impostos inclosos
23 de des. - 24 de des.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (2 Bedroom)

Habitació familiar (2 Bedroom)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals executiva

Habitació doble o amb dos llits individuals executiva
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(29 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior

Habitació doble júnior
8,0 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
També et pot agradar

Holiday Inn Express Milan - Malpensa Airport by IHG
Case Nuove
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.013 opinions
Preu actual: 86 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via A. De Tocqueville 7/D, Milan, MI, 20154
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Milano Verticale | UNA Esperienze
Milano Verticale | UNA Esperienze
- Banyera d’hidromassatge
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 853 opinions
Preu actual: 195 €
taxes i impostos inclosos
20 de des. - 21 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 7.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16.00 EUR per adult i 16.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Dipòsit pels animals de companyia: 50 EUR per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 30 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Tocq
Hotel Una Tocq
Tocq
Tocq Hotel
Una Hotel Tocq
Una Hotel Tocq Milan
Una Tocq
Una Tocq Hotel
Una Tocq Milan
Hotel Tocq Milan
Tocq Milan
Hotel Tocq Hotel
Hotel Tocq Milan
Hotel Tocq Hotel Milan
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Tocq
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
8,8
Ubicació
9,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Jenna, Florham Park
31 d’oct. de 2025
Jenna
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Camilla
28 d’oct. de 2025
Camilla
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Christine, Redondo Beach
21 d’oct. de 2025
Christine
Estada de 8 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Dirk
Viatge en parella
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dirk
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Jose
Viatge en parella
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Jose
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Darnetha
27 de set. de 2025
Darnetha
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Hannah Marie
Viatge en família amb nens petits
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hannah Marie
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Corinne Van
Viatge en parella
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Corinne Van
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Winkie
Viatge en grup
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Winkie
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
TING YI
Viatge en parella
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TING YI
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Valentin
13 de set. de 2025
Valentin
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
arnaud
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
arnaud
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ALAEDEEN, Sliema
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ALAEDEEN
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Deepti, San Jose
Viatge en grup
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deepti
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Victor
Viatge en parella
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 8 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaswant
Viatge en família
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaswant
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Erika
21 d’ag. de 2025
Erika
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Rajesh, Watchung
Viatge en família
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rajesh
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Sebastian
Viatge en família
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sebastian
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Nicole
17 d’ag. de 2025
Nicole
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar
15 d’ag. de 2025
Cesar
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
15 d’ag. de 2025
Antonio
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucy
Viatge en parella, Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucy
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
James
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 5 nits (ag. 2025)

















