Hotel Tocq
Hotel amb certificació ecològica a Milà amb un restaurant i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Tocq





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 296 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior

Habitació doble júnior
8,6 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (2 Bedroom)

Habitació familiar (2 Bedroom)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(27 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals executiva

Habitació doble o amb dos llits individuals executiva
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Junior Suite

Junior Suite
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Carregar totes les fotos de: Executive Room

Executive Room
Carregar totes les fotos de: Family Room (2 Bedrooms)

Family Room (2 Bedrooms)
També et pot agradar

AF Duomo - Milano Luxury Suites
Centre de Milà
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
10.0 de 10, Excepcional, 17 opinions
Preu actual: 725 €
taxes i impostos inclosos
15 de jul. - 16 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via A. De Tocqueville 7/D, Milan, MI, 20154
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Milano Verticale | UNA Esperienze
Milano Verticale | UNA Esperienze
- Banyera d’hidromassatge
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 762 opinions
Preu actual: 310 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 7.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16.00 EUR per adult i 16.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Dipòsit pels animals de companyia: 50 EUR per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 30 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Tocq
Hotel Una Tocq
Tocq
Tocq Hotel
Una Hotel Tocq
Una Hotel Tocq Milan
Una Tocq
Una Tocq Hotel
Una Tocq Milan
Hotel Tocq Milan
Tocq Milan
Hotel Tocq Hotel
Hotel Tocq Milan
Hotel Tocq Hotel Milan
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Tocq
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Arousha
Viatge en família
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arousha
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ashlee
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashlee
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Irina
18 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Irina
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
John
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jacqueline
Viatge en parella
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kristine
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar, Monterrey
Viatge en família amb nens petits
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Hassan, Los Angeles
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Hassan
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
katie
21 de març de 2025
katie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Jackson
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jackson
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sophie
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Sophie
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Omar, Schererville
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Omar
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jenni
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jenni
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
jamie
13 de març de 2025
jamie
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Mandeep
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mandeep
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Gemma
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Gemma
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Jacob
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Not a good place to sleep.
Jacob
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
deborah
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
deborah
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Courtney
4 de març de 2025
Courtney
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
NAOKO
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NAOKO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sandro
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice
Sandro
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Helene
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Helene
Estada d’1 nit (febr. 2025)