Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Colombia





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni

Habitació doble, 1 llit de matrimoni
8,0 sobre 10
Molt bo
(12 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual

Habitació individual, 1 llit individual
8,4 sobre 10
Molt bo
(26 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
També et pot agradar

Sonder by Marriott Bonvoy Manzoni Apartments Torre Velasca
Centre de Milà
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 144 opinions
Preu actual: 193 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Lepetit 15, Milan, MI, 20124
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 7.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per adult i 15 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 30 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT015146A1R6Z9PMDX, 015146-ALB-00263
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Colombia Milan
Hotel Colombia Milan
Hotel Colombia Hotel
Hotel Colombia Milan
Hotel Colombia Hotel Milan
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Colombia
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Shiro, Matsuyama City
5 de jul. de 2025
Shiro
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
JI
Viatge en família
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JI
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
style
Viatge en grup
26 de juny de 2025
style
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tannia
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tannia
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kenny
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenny
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maki
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cathy
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cathy
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
KAYOKO
16 de maig de 2025
KAYOKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
KAYOKO
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAYOKO
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Billur
12 de maig de 2025
Billur
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Scott
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Derek
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Derek
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Karina
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Karina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Matthew, Orlando
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Matthew
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Timothy
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en parella
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chester
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chester
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gurchatan
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gurchatan
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mariana
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good quality hotel close to the main train station
Mariana
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Anna
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nära stationen!
Anna
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mariana
22 de març de 2025
Mariana
Estada de 6 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ryuta
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ryuta
Estada de 2 nits (març 2025)