Hotel Terrazas del Rincon
Hotel a Merlo amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Terrazas del Rincon





Serveis populars
El preu actual és de 33 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LCD
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, habitacions connectades

Habitació quàdruple, habitacions connectades
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades
Televisor LCD
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LCD
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Triple Room Standard
Double Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. de los Césares,1649, Merlo, San Luis, 5881
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

El Cortijo Apart - Hotel
El Cortijo Apart - Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 1 opinió
Preu actual: 32 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Terrazas Rincon Merlo
Hotel Terrazas Rincon
Terrazas Rincon Merlo
Terrazas Rincon
Terrazas Del Rincon Merlo
Hotel Terrazas del Rincon Hotel
Hotel Terrazas del Rincon Merlo
Hotel Terrazas del Rincon Hotel Merlo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Terrazas del Rincon
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Raul
Viatge en família
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Raul
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dario
15 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente el servicio 100%
Dario
Estada de 12 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Héctor Eduardo
4 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Héctor Eduardo
Estada de 3 nits (març 2023)
8/10, Bo
Mariano
8 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mariano
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Lilianamartinez
21 de gen. de 2023
Lilianamartinez
Estada de 3 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Raul Gerardo
Viatge en família
16 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raul Gerardo
Estada de 7 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
hugo
22 de des. de 2022
hugo
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Mercedes
Viatge en parella
30 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mercedes
2/10, Horrible
Gabriela
6 d’oct. de 2022
Gabriela
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Cristian
Viatge en grup
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Cristian
Estada de 2 nits (set. 2022)
2/10, Horrible
Julio Nicolas
19 de juny de 2022
Julio Nicolas
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
paula
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
paula
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Gabriela
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendable
Gabriela
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
GRACIELA
Viatge en família
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GRACIELA
Estada de 6 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Daniel
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un lugar placentero para hospedarse.
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
mateo
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadía agradable y con muy buena atención
mateo
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Marisa
20 de nov. de 2018
Marisa
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Laura
19 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AOMA Hotel- Mining Union- Quite nice
Laura
6/10, Acceptable
Gaston
26 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Gaston
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel en la mejor zona de Merlo
Viatger verificat
6/10, Acceptable
alejandro
12 d’oct. de 2016
Hotel Limpio, cómodo y lógico por sus 3 estrellas
alejandro
10/10, Excel·lent
Maria Teresa
10 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Teresa
8/10, Bo
Mariano
26 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Muy buen hotel
Mariano
10/10, Excel·lent
Nelia, Santa fe
29 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació