Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel von Euch





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor
Sofà llit: doble
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial

Habitació doble empresarial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor
Sofà llit: doble
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kuhstraße 21-25, Meppen, NI, 49716
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

VIA PLAZA Meppen by Hackmann
VIA PLAZA Meppen by Hackmann
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 64 opinions
Preu actual: 163 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 5 EUR per dia (a 15 m).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
L’allotjament també es coneix com a
Hotel von Euch
Hotel von Euch Meppen
von Euch
von Euch Meppen
Hotel von Euch Hotel
Hotel von Euch Meppen
Hotel von Euch Hotel Meppen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel von Euch
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Johannes, Krefeld
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johannes
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Bente
3 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bente
Estada de 3 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Hendrik
Viatge en parella
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hendrik
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Juergen W.
18 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juergen W.
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Juergen W.
17 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juergen W.
Estada de 4 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Roelof
13 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel im Zentrum
Roelof
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Hei
Viatge en grup
17 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hei
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Nicholas
11 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicholas
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
Westley
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Westley
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Sergio Valentin
Viatge en parella
12 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio Valentin
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Natalie
Viatge en parella
8 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Roelof
13 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel im Zentrum
Roelof
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Hermann
Viatge en grup
8 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hermann
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Gerd
Viatge en grup
8 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerd
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en família
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Elke
Viatge en grup
22 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elke
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Christian
Viatge de negocis
26 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 2 nits (març 2022)
6/10, Acceptable
Jan
Viatge de negocis
21 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Room for improvement
Jan
Estada de 5 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Miguel Javier
Viatge de negocis
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel Javier
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
So wie es sein soll
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Florent
Viatge de negocis
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florent
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Florent
Viatge de negocis
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florent
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge de negocis
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Rolf
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klein aber Fein
Rolf
Estada d’1 nit (oct. 2019)