Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament L'auberge du moulin à grains





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

25 Rue Dom. Calmet, Ménil-la-Horgne, Meuse, 55190
Sobre aquest allotjament
L'auberge du moulin à grains
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Preu del servei de neteja: 5 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per dia.
- Sopar a l'allotjament: 27 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
25 Rue Dom. Calmet
Le Moulin à Grains
L'auberge Du Moulin A Grains
L'auberge du moulin à grains Bed & breakfast
L'auberge du moulin à grains Ménil-la-Horgne
L'auberge du moulin à grains Bed & breakfast Ménil-la-Horgne
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: L'auberge du moulin à grains
9,4
Magnífic
9,4
Neteja
9,0
Comoditats
9,6
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Arnaud
Viatge de negocis
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une belle trouvaille
Arnaud
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Pascale
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascale
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
heymann
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres bien
heymann
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Francoise
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francoise
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Antoine
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antoine
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
philippe
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
philippe
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anne-Sophie
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne-Sophie
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Réjean
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bien
Réjean
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Didier
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didier
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Muriel
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Muriel
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabien
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabien
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Thierry
Viatge de negocis
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Idéal
Thierry
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Revo
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent rapport qualité prix
Revo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Francis
5 de nov. de 2024
Francis
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Franck
1 de nov. de 2024
Franck
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Patrick
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super accueil
Patrick
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mike Van den
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mike Van den
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Schellwat
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schellwat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
JEAN
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JEAN
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jocelyne
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jocelyne
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
W.p.
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
W.p.
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Hassan
Viatge de negocis
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hassan
Estada d’1 nit (febr. 2024)