The Somos Beats Hotel & Rooftop

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel només per a adults amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Somos Beats Hotel & Rooftop

Habitació doble estàndard, 2 llits de matrimoni | 1 dormitori, roba de llit hipoal·lergògena i cobrellits
S'hi serveixen esmorzars, dinars i sopars
Terrassa o pati
Exterior
Àrea amb seients del vestíbul
VIP Access

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • S’admeten animals
  • Bar
  • Aire condicionat
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació doble estàndard, 2 llits de matrimoni

9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs amb encoixinament addicional
Un cobrellit
  • 28 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs amb encoixinament addicional
Un cobrellit
  • 25 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

9,4 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs amb encoixinament addicional
Un cobrellit
  • 25 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
4019 Cl 10A, Medellín, Antioquia, 050021

Què hi ha als voltants

  • Parc Lleras - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Parc del Poblado - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Clínica Medellín - El Poblado - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Centre Comercial Santafé - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Parc Comercial El Tesoro - 2 minuts en cotxe - 1.9 km

Com moure’s per la zona

  • Poblado Station: 16 min a peu
  • Medellín (MDE-José María Córdova): a 33 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Ajiacos Y Mondongos El Poblado - ‬1 minuts a peu
  • ‪Mosquito - ‬1 minuts a peu
  • ‪Japonería - ‬1 minuts a peu
  • ‪Kai Restaurante - ‬1 minuts a peu
  • ‪Il Castello - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Somos Beats Hotel & Rooftop

Hotel a prop de Parc Lleras
The Somos Beats Hotel & Rooftop se situa a prop d'on són Parc del Poblado i Centre Comercial Oviedo, i ofereix un esmorzar gratuït típic de la regió, una terrassa i una cafeteria. El restaurant de les instal·lacions, Café Mosquito, ofereix esmorzars, esmorzars dinars, dinars i sopars. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb biblioteca i una bugaderia.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), caixa forta a la recepció i allotjament lliure de fum
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades, servei de recepció obert les 24 hores i magatzem d'equipatge
  • Ascensor
  • A les opinions dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal i de la ubicació
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment presenten avantatges com ara caixes fortes amb espai per a portàtils i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Roba de llit hipoal·lergògena, matalassos amb encoixinament addicional i cobrellits
  • Banys que ofereixen articles de tocador de disseny i dutxes
  • Televisors intel·ligents de 45 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament fora de les instal·lacions disponible (100.000 COP per dia)
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb un horari preestablert i sol·licitud prèvia per un recàrrec

Menjar i beguda

  • Esmorzar de gastronomia local gratuït disponible cada dia de 07:00 a 11:00
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Café Mosquito

Activitats

  • Biblioteca

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor
  • Baranes a les escales
  • Baranes als passadissos
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport

Més serveis

  • 1 edifici
  • 11 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Arquitectura d'estil Beaux Arts
  • Construït l'any 2019
  • Sala d'estar comuna

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Es proporcionen llençols
  • Matalàs amb encoixinament addicional
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor intel·ligent amb canals per satèl·lit prèmium de 45 polzades

Menjar i beguda

  • Minibar

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Finestres amb mosquitera
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 35000 COP per animal de companyia per estada.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos
1 animals de companyia en total
Els animals de companyia no es poden deixar desatesos

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament només per a adults no s'admeten menors de 18 anys; els clients majors de 18 anys hi són benvinguts
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 165000 COP per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 100000 COP per dia (a 200 m).
  • Càrrec per animals de companyia: 35000 COP per animal de companyia per estada.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola

Informació addicional

És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
En aquest allotjament exclusiu per a adults no s'admeten menors de 18 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

The Somos
The Somos Beats
The Somos Beats Hotel
The Somos Beats & Rooftop
The Somos Beats Hotel & Rooftop Hotel
The Somos Beats Hotel & Rooftop Medellín
The Somos Beats Hotel & Rooftop Hotel Medellín

Preguntes freqüents

The Somos Beats Hotel & Rooftop accepta animals de companyia?

Sí, aquest allotjament admet gossos (1 com a màxim). Es cobra una taxa de 35000 COP per animal de companyia i per estada. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Somos Beats Hotel & Rooftop?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a The Somos Beats Hotel & Rooftop?

Registre de sortida: 11:00. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

The Somos Beats Hotel & Rooftop ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 165000 COP per vehicle.

On es troba The Somos Beats Hotel & Rooftop?

Aquest hotel es troba a El Poblado i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Parc Lleras i Parc del Poblado. Centre Comercial Oviedo i Centre Comercial Santafé també són a menys de 2 km. Poblado Station és a 16 min a peu.

Opinions: The Somos Beats Hotel & Rooftop

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 177 de 308 opinions
Puntuació 8: Bo. 54 de 308 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 35 de 308 opinions
Puntuació 4: Deficient. 16 de 308 opinions
Puntuació 2: Horrible. 26 de 308 opinions

9,0/10

Neteja

8,8/10

Personal i servei

8,4/10

Comoditats

8,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Samuel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente zona con varios restaurantes cerca
Estada de 5 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Vanessa

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Jessica Johanna

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel was within walking distance from local restaurants. The bed was comfortable. The water pressure of the shower was just amazing. Front desk staff was helpful. In the morning breakfast options were different each day in which I enjoyed. The server in the morning was nice. The roof top had an amazing view and delicious drinks. Overall, it was a nice stay.
Estada de 4 nits (maig 2025)

2/10, Horrible

Ana, Kissimmee

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
No me gustó porque la ley limpieza fue ninguna solo llevaban las toallas no tenían opciones para el desayuno el aire acondicionado se apagaba en las noches los ruidos eran insoportable en las noches no es recomendable ese hotel Lo único bueno que tenían era el personal muy amables: lo demás fatal
Estada de 8 nits (maig 2025)

2/10, Horrible

Patrick

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
I've never given a 1 star review in my entire life because i have never felt the need to bash a company even when they have performed badly. However this 1 star review was 100% earned by the manager Camilo Barco. This was my third stay, over 4 years, as a returning client of this hotel. I booked 7 nights straight. I was comfortably settled in my room for 2 days and on the third day, the manager Camilo Barco decided to make an executive decision to pull me out of my room and transfer me to the 9th floor where the music from the rooftop bar flows directly into the room. Camilo, you didn't have to do that, to your loyal, returning guest. I guess he was worried that other guest might leave a 1 star review if placed on the 9th floor and hoped that i wouldn't. Well, Camilo, you definitely earned this 1 star review for your hotel. To the Owners: Keep an eye on this manager Camilo Barco. If he continues to make decisions that earn you 1 star reviews, i would consider demoting him or replacing him. To the front desk and house keeping: Thank you very much for being competent and taking care of me while i stayed at your hotel. Just know that your manager Camilo Barco treated one your clients that is a good tipper, badly. Unfortunately, I wont be coming back. Sorry if this last tip makes your job harder, but all of this was brought on by the manager Camilo Barco. Potential guests planning on giving this place a try, Stay away from floor 2, 9 and 10.
Estada de 4 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Patrick

I've never given a 1 star review in my entire life because i have never felt the need to bash a company even when they have performed badly. However this 1 star review was 100% earned by the manager Camilo Barco. This was my third stay, over 4 years, as a returning client of this hotel. I booked 7 nights straight. I was comfortably settled in my room for 2 days and on the third day, the manager Camilo Barco decided to make an executive decision to pull me out of my room and transfer me to the 9th floor where the music from the rooftop bar flows directly into the room. Camilo, you didn't have to do that, to your loyal, returning guest. I guess he was worried that other guest might leave a 1 star review if placed on the 9th floor and hoped that i wouldn't. Well, Camilo, you definitely earned this 1 star review for your hotel. To the Owners: Keep an eye on this manager Camilo Barco. If he continues to make decisions that earn you 1 star reviews, i would consider demoting him or replacing him. To the front desk and house keeping: Thank you very much for being competent and taking care of me while i stayed at your hotel. Just know that your manager Camilo Barco treated one your clients that is a good tipper, badly. Unfortunately, I wont be coming back. Sorry if this last tip makes your job harder, but all of this was brought on by the manager Camilo Barco. Potential guests planning on giving this place a try, Stay away from floor 2, 9 and 10.
Estada de 2 nits (maig 2025)

2/10, Horrible

Patrick

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
I've never given a 1 star review in my entire life because i have never felt the need to bash a company even when they have performed badly. However this 1 star review was 100% earned by the manager Camilo Barco. This was my third stay, over 4 years, as a returning client of this hotel. I booked 7 nights straight. I was comfortably settled in my room for 2 days and on the third day, the manager Camilo Barco decided to make an executive decision to pull me out of my room and transfer me to the 9th floor where the music from the rooftop bar flows directly into the room. Camilo, you didn't have to do that, to your loyal, returning guest. I guess he was worried that other guest might leave a 1 star review if placed on the 9th floor and hoped that i wouldn't. Well, Camilo, you definitely earned this 1 star review for your hotel. To the Owners: Keep an eye on this manager Camilo Barco. If he continues to make decisions that earn you 1 star reviews, i would consider demoting him or replacing him. To the front desk and house keeping: Thank you very much for being competent and taking care of me while i stayed at your hotel. Just know that your manager Camilo Barco treated one your clients that is a good tipper, badly. Unfortunately, I wont be coming back. Sorry if this last tip makes your job harder, but all of this was brought on by the manager Camilo Barco. Potential guests planning on giving this place a try, Stay away from floor 2, 9 and 10.
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Carlos

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location, very clean room. Breakfast in morning was great. actually left for the airport without my passport and the staff were so nice to put my passport in a taxi and send it to the airport. I was able to make my flight huge thanks will definitely stay at this hotel again when I come back to medellin!
Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Neftali

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very good
Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Jose R

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Grate and the bed is really good. Lleras park in the corner.
Estada de 2 nits (maig 2025)

6/10, Acceptable

JUAN CARLOS

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
El roof está cerrado 😭😭
Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Abner

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Safe and close to areas of interest. Furniture is old and toilet did not flushed.
Estada de 3 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Nicole, Amsterdam

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

NIlka

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location
Estada de 5 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

Roberto

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DIdn't clean room. Rude front office staff.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Rogelio, chula vista

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Concepto raro, moderno minimalista, pero no cómodo ni confortable, muuuuuyyyyyy ruidoso en las noches, o te gusta el party o este hotel no es para ti. Solo para desnochados
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Cesar Anibal

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Alexandra

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Neysha

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Excelente servicio trato espectacular super limpio buen ambiente y un lugar seguro
Estada de 4 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Maria

Estada de 5 nits (març 2025)

8/10, Bo

Melvin Vazquez

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mas opciones de desayuno
Estada de 4 nits (març 2025)

8/10, Bo

Omar

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This hotel has one of the best rooftop bar in medellin but this also can be a little bit annoying for the people stay in the floor downstairs which is our case, besides that the experience and the place was excellent
Estada de 3 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Marie

Què li ha agradat: Neteja
Estada de 3 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Javier

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Buen alojamiento pero no en la última planta

Buen hotel, bien ubicado y con habitación amplia. Desayuno predeterminado pero de calidad. Personal amable. El hotel es una buena opción siempre que no te asignen una habitación en la planta superior. Debido a que se encuentra bajo un rooftop es muy difícil descansar debido al ruido y el olor de la habitación era desagradable.
Estada de 3 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Anna

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Super stay!

The hotel was really aesthetic and in a really nice location! The breakfast is from 7am-11am and it was prepared by a chef! They have a rooftop bar and it was really nice! They have shampoo, body wash, hand soap, and body lotion. The cons: they only give you 1 key and charge $35,000cop if you lose it. They don’t have hair conditioner. The bathroom does not have ventilation and they only give you two towels. The room doesn’t have a lot of light. Overall, the cons are pretty insignificant. The hotel is great, staff is super nice, food is great, and location is awesome!
Estada de 3 nits (febr. 2025)