NEW STAR CENTER
Hotel a Rionegro amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NEW STAR CENTER





Serveis populars
El preu actual és de 48 €
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Habitació triple Comfort
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

vereda la mosquita, a 300 metros del rompoy del aeropuerto, Rionegro, Antioquia, 054040
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Isak Hotel & Golf Airport
Isak Hotel & Golf Airport
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 460 opinions
Preu actual: 73 €
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 180514
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
NEW STAR CENTER Hotel
NEW STAR CENTER Rionegro
NEW STAR CENTER Hotel Rionegro
Preguntes freqüents
Opinions: NEW STAR CENTER
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Manuel
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nilson
Viatge en parella
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nilson
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jason
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jason
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Elio
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jason
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yomarys
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yomarys
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yomarys
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yomarys
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
22 d’abr. de 2025
Pedro
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
LILLIANA
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
LILLIANA
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carolina
20 d’abr. de 2025
Carolina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio
12 d’abr. de 2025
Sergio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andres
27 de març de 2025
Andres
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Marco
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mauricio
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauricio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols