Manila Hotel Boutique
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc del Poblado
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Manila Hotel Boutique





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Caixa forta
Planxa i post de planxar
També et pot agradar

Movich Hotel Las Lomas
Rionegro
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 228 €
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

CR 43 D N. 11 A 10, Medellín, Antioquia, 050021
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Heiss Hotel
Heiss Hotel
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 561 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 95000 COP per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 15000 COP per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Manila Hotel Boutique Hotel
Manila Hotel Boutique Medellín
Manila Hotel Boutique Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions: Manila Hotel Boutique
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Nancy
Viatge en parella
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jesus
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesus
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jesus
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesus
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Roseany
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roseany
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gesselle
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gesselle
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Oren
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oren
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francis
1 d’abr. de 2025
Francis
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
CONRAD
Viatge en parella
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CONRAD
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tyraell, Victoria
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tyraell
Estada de 12 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adah, Saint Cloud
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Adah
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jezreel Gaius, Lake Elsinore
Viatge en família
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jezreel Gaius
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ruben
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruben
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Abdullah
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdullah
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
jose
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jose
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Beatrix
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beatrix
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nils, Los Angeles
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nils
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
carlos
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
carlos
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en parella
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 3 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Stéphan
31 de gen. de 2025
Stéphan
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Derek
Viatge en grup
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Derek
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ouadih
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ouadih
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Santiago
16 de gen. de 2025
Santiago
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
carlos
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
carlos
Estada d’1 nit (gen. 2025)