Hotel Poma - Rosa
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Estadi Atanasio Girardot
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Poma - Rosa





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Habitació doble econòmica
El més destacat
Menjador
Mobiliari individual
Decoració individual
Televisor de pantalla plana
Rentadora i assecadora 2 en 1
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Menjador
Mobiliari individual
Decoració individual
Televisor de pantalla plana
Rentadora i assecadora 2 en 1
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tranversal 74 # circular 1 - 24, Laureles, Medellín, Antioquia, 050031
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Indie Universe Creative Hotel
Indie Universe Creative Hotel
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Serveis per a empreses
8.4 de 10, Molt bé, 134 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70000 COP per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Poma-Rosa Medellin
Poma-Rosa Medellin
Hotel Poma Rosa
Hotel Poma Rosa
Hotel Poma - Rosa Hotel
Hotel Poma - Rosa Medellín
Hotel Poma - Rosa Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Poma - Rosa
Opinions
8,6
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
María Alejandra
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gran hotel poma- rosa
María Alejandra
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Larry, Parque Simon Bolivar
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Larry
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Alex, Miami
Viatge en família amb nens petits
20 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
victor vicente
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
victor vicente
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen servicio
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
DANIEL
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good for the money
DANIEL
Estada de 5 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MUY BUENO!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
17 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
German
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excepcional
German
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
ana m
13 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ana m
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
jhon jairo
3 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Servicio
jhon jairo
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Rodrigo
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodrigo
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Juan Gabriel
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena experiencia
Juan Gabriel
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Carolin
18 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carolin
Estada d’1 nit (oct. 2018)
4/10, Deficient
Ruff, España
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ruff
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
fer, buenos aires argentina
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
corta estadía pero muy buena impresión
fer
Estada d’1 nit (set. 2018)