Hotel Las Rampas
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Plaça Botero
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Las Rampas





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Armari rober o de rebost
També et pot agradar

Movich Hotel Las Lomas
Rionegro
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 228 €
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 50 No. 56 - 48, Palacé entre Bolivar y la Paz, Medellín, Antioquia, 50012
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hostal Lleras Calle 8 - Hostel
Hostal Lleras Calle 8 - Hostel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Serveis per a empreses
- Bar
8.2 de 10, Molt bé, 114 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 4962
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Las Rampas Medellin
Las Rampas Medellin
Hotel Las Rampas Hotel
Hotel Las Rampas Medellín
Hotel Las Rampas Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Las Rampas
Opinions
6,2
6,6/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
5,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
17 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
JORDI
Viatge de negocis
25 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JORDI
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Oscar Ivan
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Oscar Ivan
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
ALEJANDRA
Viatge en grup
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ALEJANDRA
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Surizadai
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Surizadai
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
VICTOR ANTONIO
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
VICTOR ANTONIO
Estada de 5 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Francisco
10 de jul. de 2024
Francisco
Estada de 11 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
CarlosJunca
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
22 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CarlosJunca
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Isabel Salome
7 de gen. de 2019
Céntrico pero alrededor "algo peligroso"
Isabel Salome
Estada de 7 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
It’s ok
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Oscar
23 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Cerca de museo y catedral
Oscar
Estada de 2 nits (juny 2017)
2/10, Horrible
Marcos
29 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos
8/10, Bo
Edison Alberto
26 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel limpio, comodo y economico
Edison Alberto
10/10, Excel·lent
NELSON
25 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
comodo
NELSON
2/10, Horrible
JAVIER
25 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
JAVIER
6/10, Acceptable
el, curacao
18 d’oct. de 2016
bad neighborhood
el
8/10, Bo
Viatger verificat
23 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
8/10, Bo
ANGELA MARIA, Bogota
6 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ANGELA MARIA
4/10, Deficient
Carlos A
29 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos A
8/10, Bo
Gelen Adriana, Bogotá
29 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Las rampas
Gelen Adriana
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de juny de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Hotel agradable en mala zona
Viatger verificat
6/10, Acceptable
SERGIO, Autlán
17 de juny de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Problema con la zona
SERGIO
8/10, Bo
lisa
22 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
lisa
8/10, Bo
Henry Antonio
16 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació