Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Helene





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10a29 Cra. 40, Medellín, Antioquia, 050021
Sobre aquest allotjament
Hotel Helene
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: entre 25000 i 50000 COP per persona (preu aproximat).
- Càrrec per entrada tardana: 100000 COP, per les entrades entre les 22:00 i les 05:00.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Helene Hotel
Hotel Helene Medellín
Hotel Helene Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Helene
8,4
Molt bo
9,0
Neteja
8,6
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Israel
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Israel
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en parella
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Luis
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
YERKO
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YERKO
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego, Ephrata
11 d’ag. de 2025
Diego
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jordi Rodriguez
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jordi Rodriguez
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ramadan
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Ramadan
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hector
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hector
Estada de 10 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gilberto
Viatge de negocis, Viatge en grup
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilberto
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Aixa
5 de jul. de 2025
Aixa
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Larry
3 de jul. de 2025
Larry
Estada de 7 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Jorge
15 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Jorge
15 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
David
10 de juny de 2025
David
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nelly
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nelly
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Luis J Torres
1 de juny de 2025
Luis J Torres
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maritza
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maritza
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
George
Viatge de negocis
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
George
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Alex, Hollywood
10 de maig de 2025
Alex
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Jorge
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego Jose Ortiz, Ephrata
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego Jose Ortiz
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eloisa
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eloisa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Saul, Chicago
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saul
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
David
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 8 nits (des. 2024)