Hoshino Resorts KAI Matsumoto
Ryokan amb servei complet de spa, molt a prop de Asama Aigües Termals
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hoshino Resorts KAI Matsumoto





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 570 €
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium, terrassa (with private outdoor bath)

Suite prèmium, terrassa (with private outdoor bath)
El més destacat
Balcó
Pati
Banyera d'hidromassatge privada (a l'aire lliure)
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese style tatami)

Habitació tradicional (Japanese style tatami)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Minibar
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Suite tradicional (with private outdoor bath)

Suite tradicional (with private outdoor bath)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada (a l'aire lliure)
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-31-1 Asama Onsen, Matsumoto, Nagano-ken, 390-0303
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Matsumoto Hotel Kagetsu
Matsumoto Hotel Kagetsu
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 882 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests traveling with a service animal must contact the property in advance.
Additional fees may apply to children for items such as extra bedding and meals.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hoshino Resorts KAI Matsumoto Inn
Hoshino Resorts KAI Inn
Hoshino Resorts KAI Matsumoto
Hoshino Resorts KAI
Hoshino Resorts KAI Matsumoto Ryokan
Hoshino Resorts KAI Matsumoto Matsumoto
Hoshino Resorts KAI Matsumoto Ryokan Matsumoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hoshino Resorts KAI Matsumoto
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
TUNG-HSING
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TUNG-HSING
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bradley
17 de març de 2025
Bradley
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
HYUNGGYUN
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HYUNGGYUN
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ethan
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ethan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Terri
28 de febr. de 2025
Terri
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Heather E
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heather E
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
休閑


Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ken
Viatge en parella
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ken
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Connor
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best stay in Japan
Connor
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
haim vitali
4 de nov. de 2024
haim vitali
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
JAECHUN
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
호텔 서비스정신
JAECHUN
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en família
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Words cannot express




William
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ying Ying
Viatge en grup
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ying Ying
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Yuen Ying Prairie
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuen Ying Prairie
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Paulina
Viatge en família
3 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulina
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
QING
13 de juny de 2024
QING
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en parella
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Marco, Key Biscayne
Viatge en família
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
penchas
Viatge en grup
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
penchas
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Marie-Hélène
10 d’abr. de 2024
Marie-Hélène
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Yiyun
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yiyun
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Johan
29 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johan
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
WING MAN
Viatge en parella
26 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
WING MAN
Estada d’1 nit (oct. 2023)