Hoshino Resorts KAI Tamatsukuri
Ryokan a Matsue amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hoshino Resorts KAI Tamatsukuri





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 521 €
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese-style with Outdoor Bath 1H5)

Habitació tradicional (Japanese-style with Outdoor Bath 1H5)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese-style, with Outdoor Bath 1S5)

Habitació tradicional (Japanese-style, with Outdoor Bath 1S5)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese-style, with Outdoor Bath 2S4)

Habitació tradicional (Japanese-style, with Outdoor Bath 2S4)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1237 Tamatsukuri, Tamayu-cho, Matsue, Shimane, 699-0201
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

TENNENONSEN DANDANNOYU ONYADONONOMATSUE
TENNENONSEN DANDANNOYU ONYADONONOMATSUE
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 233 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Additional fees may apply to children for items such as extra bedding and meals.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hoshino Resorts KAI Izumo Inn Matsue
Hoshino Resorts KAI Izumo Inn
Hoshino Resorts KAI Izumo Matsue
Hoshino s KAI Izumo Matsue
Hoshino Resorts KAI Izumo
Hoshino Resorts KAI Tamatsukuri Ryokan
Hoshino Resorts KAI Tamatsukuri Matsue
Hoshino Resorts KAI Tamatsukuri Ryokan Matsue
Preguntes freqüents
Opinions: Hoshino Resorts KAI Tamatsukuri
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10, Excel·lent
TAK YIN
Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAK YIN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ENCHING
Viatge en família
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ENCHING
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gary
Viatge en família
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Han Chi Emily
Viatge en grup
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
服務及設備
Han Chi Emily
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Chen-Hua, New Taipei City
Viatge en parella
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chen-Hua
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Hiu King
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiu King
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
愉快放鬆的溫泉旅行
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Alan, Sunderland
26 d’abr. de 2024
Alan
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
MAN HUEN ARIEL
7 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MAN HUEN ARIEL
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
SZE YUEN
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SZE YUEN
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Isibasi
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isibasi
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Suk Wah Clara
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Suk Wah Clara
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Gan
21 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gan
Estada d’1 nit (des. 2017)
6/10, Acceptable
Vicky, HK
16 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
酒店好貴, 員工好好, 但食物唔掂
Vicky
Estada d’1 nit (des. 2017)