idoop Hotel Lombok
Hotel al centre a Mataram amb servei complet de spa i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament idoop Hotel Lombok





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 18 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl Swara Mahardika No. 883, Mataram, Lombok, 83121
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Taman Unique Hotel Senggigi
Taman Unique Hotel Senggigi
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 10 opinions
Preu actual: 16 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 50000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 250000 IDR per persona l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
idoop Hotel Lombok Mataram
idoop Hotel Lombok
idoop Lombok Mataram
idoop Lombok
Idoop Hotel Lombok/Mataram
idoop Hotel Lombok Hotel
idoop Hotel Lombok Mataram
idoop Hotel Lombok Hotel Mataram
Preguntes freqüents
Opinions: idoop Hotel Lombok
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
2,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
21 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Kenneth
16 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Not for Habitation
Kenneth
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Hannah
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hannah
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Ronally
19 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronally
Estada d’1 nit (febr. 2018)
6/10, Acceptable
Noorap
1 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Huono palvelu
Noorap
Estada de 3 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Ade, Pekanbaru
24 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tetap Maksimal di saat peak season
Ade
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
Risky, jakarta
24 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Bagus di Lombok
Risky
Estada d’1 nit (set. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de set. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2017)
6/10, Acceptable
Toshinori
24 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
朝食がひどい
Toshinori
Estada d’1 nit (ag. 2017)
4/10, Deficient
Sandy, Australia
27 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dirty room
Sandy
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
KyungSeok
12 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
KyungSeok
Estada de 4 nits (juny 2017)
6/10, Acceptable
Michael, Jakarta, Indonesia
6 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Michael
Estada d’1 nit (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Daniel
16 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendado
Daniel
Estada d’1 nit (juny 2017)
6/10, Acceptable
YIYOUNG
31 de març de 2017
YIYOUNG
10/10, Excel·lent
Octavia
24 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel yang nyaman
Octavia
8/10, Bo
yoon, jk
21 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
마타람
yoon
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de març de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
酒店評價
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 de febr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A truly awful experience...
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheap and clean
Viatger verificat
8/10, Bo
Barbara, Montreal
5 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bon Hôtel dans la capitale
Barbara
4/10, Deficient
Charlotte
4 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingen kunde engelska
Charlotte
6/10, Acceptable
Daniel
25 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
8/10, Bo
Jani
29 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quick stay
Jani
8/10, Bo
kenji
15 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
マタラム中心部にあるこだわりがあるホテル
kenji
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets