Kennedy Hospitality Resort
Hotel per a famílies amb 2 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kennedy Hospitality Resort





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Bungalou

Bungalou
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Dúplex

Dúplex
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
7,8 sobre 10
Bé
(10 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenue du President Kennedy, Marrakech, 40000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

El Andalous Lounge & Spa Hotel
El Andalous Lounge & Spa Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
7.0 de 10, Bé, 559 opinions
Preu actual: 102 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 100 EUR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 50 EUR per nen (3-11 anys)
- Sopar de gala per Cap d'Any (1 de gener): 100 EUR per adult
- Sopar de gala per Cap d'Any (1 de gener): 50 EUR per nen (3-11 anys)
- Taxa municipal: 1.83 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 EUR per vehicle (4 persones com a màxim).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 EUR.
- Càrrec per la caixa forta a l'habitació: 2 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 10 anys sense la supervisió d'un adult
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Farah Golden Tulip
Farah Golden Tulip Marrakech
Farah Marrakech
Golden Tulip Farah
Golden Tulip Farah Hotel Marrakech
Golden Tulip Farah Marrakech
Golden Tulip Marrakech
Golden Tulip Marrakech Farah
Marrakech Golden Tulip
Marrakech Golden Tulip Farah
Golden Tulip Farah Marrakech Hotel Marrakech
Golden Tulip Farah Marrakech Hotel
Golden Tulip Farah Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Kennedy Hospitality Resort
Opinions
7,2
Bo
7,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
nicolas
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
nicolas
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bonneville
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bonneville
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mahmud
Viatge en parella
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mahmud
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Olivier
20 de maig de 2025
Olivier
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Valérie
10 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Valérie
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Peggy
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peggy
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Youssef
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Youssef
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dounia
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dounia
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Wissal
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wissal
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
6 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Les lits des enfants ne sont pas faits. Pas d eau.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
pavel
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mycket trevligt hotel


pavel
Estada de 6 nits (març 2025)
8/10, Bo
Laila
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laila
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
SUSHMA
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUSHMA
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
mohammed, Ain sebaa
12 de març de 2025
mohammed
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert kjell william
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació




Robert kjell william
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
Samuel
4 de març de 2025
Samuel
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabien
Viatge en parella
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabien
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Nilgun
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nilgun
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ahmad
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ahmad
Estada de 5 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Hussam
24 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hussam
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Franck
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Franck
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lena
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value for the money
Lena
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Yammii
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yammii
Estada de 6 nits (febr. 2025)