Two Seas Hotel
Hotel amb un celler adjunt i a prop de l'atractiu següent: Platja de Marmaris
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Two Seas Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi bàsic

Estudi bàsic
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Apartament, diversos llits, no fumadors

Apartament, diversos llits, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols de cotó egipci
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1. Inönü Caddesi, 141 Sok 15, Marmaris, Mugla, 48700
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nature Maris Apart
Nature Maris Apart
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.0 de 10, Molt bé, 3 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: entre 300 i 400 TRY per adult, i entre 100 i 200 TRY per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2400 TRY per vehicle (l'anada i la tornada, 7 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús de l'aire condicionat: 100 TRY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 01 maig-01 novembre
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Two Seas Hotel Marmaris
Two Seas Marmaris
Two Seas Hotel Hotel
Two Seas Hotel Marmaris
Two Seas Hotel Hotel Marmaris
Preguntes freqüents
Opinions: Two Seas Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Amarjeet
6 de maig de 2025
Amarjeet
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Sinem
2 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Sinem
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
isil Nihal
Viatge en família
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
isil Nihal
Estada de 8 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Rodwan
Viatge en família
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Rodwan
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Özkan
Viatge en família
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Özkan
Estada de 3 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
fatih
Viatge en família
16 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fatih
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Kassem
Viatge en família
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Kassem
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Zeynep
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zeynep
Estada de 3 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Merve
Viatge en família
7 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Merve
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Yelda
2 d’ag. de 2024
Yelda
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
ebru
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ebru
Estada de 5 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Gulsah
Viatge en grup
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Genel
Gulsah
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
David
28 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 10 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Tamara
27 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A good choice!
Tamara
Estada de 5 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Zahra
26 d’ag. de 2023
Zahra
Estada de 6 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
MERT
28 de juny de 2023
MERT
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Shaista
30 de des. de 2022
Shaista
Estada de 3 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Deborah
Viatge en família
23 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deborah
Estada de 14 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Ceren, Lyndhurst
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
18 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ceren
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Hakan
Viatge en grup
13 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mükemmel
Hakan
Estada de 2 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Kûbra
13 d’ag. de 2022
Kûbra
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Volkan
21 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Volkan
Estada de 3 nits (juny 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
16 de nov. de 2021
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2021)