Hotel Savoy
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 6 minuts a peu de Església de Sant Jordi
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Savoy





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 75 €
taxes i impostos inclosos
8 de gen. - 9 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(68 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
8,6 sobre 10
Excel·lent
(57 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
7,2 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Nygatan 10-12, Mariehamn, 22100
Sobre aquest allotjament
Hotel Savoy
Allotjaments similars

Hotel Pommern
Hotel Pommern
- Esmorzar inclòs
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 118 €
taxes i impostos inclosos
11 de gen. - 12 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 EUR per persona només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Illes Aland. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Savoy Mariehamn
Savoy Mariehamn
Hotel Savoy Hotel
Hotel Savoy Mariehamn
Hotel Savoy Hotel Mariehamn
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Savoy
8,0
Molt bo
8,2
Neteja
8,8
Ubicació
8,2
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Kjell
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Kjell
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Heikki
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heikki
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
MICHAEL
Viatge en família
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHAEL
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Kristofer
21 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristofer
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Lucille
19 de set. de 2025
Lucille
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Lucille
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel qui remplit ses fonctions
Lucille
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kirsten
Viatge en grup
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kirsten
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Inga
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Inga
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
aki
Viatge de negocis
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
aki
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Tero
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tero
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Juha
Viatge en grup
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juha
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Jouni
Viatge de negocis
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jouni
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Hannele
10 de set. de 2025
Hannele
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Lisbeth
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lisbeth
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Tomas
9 de set. de 2025
Tomas
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Marja
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marja
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Eva
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Trevligt gammalt hotell mitt i centrum
Eva
Estada de 7 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Sten
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Sten
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Cecilia
Viatge de negocis
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cecilia
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Ari
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ari
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kerstin
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kerstin
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)








