Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Raymar Mardin Hotels





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica, 1 dormitori

Habitació individual econòmica, 1 dormitori
El més destacat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
Any de renovació: 2020
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Vali ozan cad. no 74, Mardin, Mardin, 47420
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 450.0 TRY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Número de registre de l’allotjament: 18955
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Raymar Mardin Hotels Hotel
Raymar Mardin Hotels Mardin
Raymar Mardin Hotels Hotel Mardin
Preguntes freqüents
Opinions: Raymar Mardin Hotels
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mehtap
9 d’abr. de 2025
Mehtap
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Vedat
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Vedat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MERCEDES
Viatge en parella
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MERCEDES
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Arif
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arif
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Onur
Viatge en família
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Onur
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Batuhan
29 de jul. de 2024
Batuhan
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Pinar
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pinar
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Enver
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enver
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Doruk
Viatge de negocis
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Doruk
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Oscar
20 de juny de 2024
Oscar
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
Mario
8 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Mario
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Jena
5 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Jena
Estada de 3 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Ruwan
Viatge en grup
5 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja
On the fence, not sure if I can recommend
Ruwan
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
seyfulislam
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Pansiyon
seyfulislam
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
OSMAN NURI
Viatge en grup
15 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
OSMAN NURI
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Mehmet
13 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Nicholas
13 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicholas
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Fatma demet
13 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fatma demet
Estada de 3 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Tayfun
12 d’oct. de 2023
Tayfun
Estada d’1 nit (oct. 2023)
4/10, Deficient
Ramazan
4 d’oct. de 2023
Ramazan
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Ev
Viatge en grup
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ev
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Polat
4 d’ag. de 2023
Polat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
SAADETTIN
Viatge en família
1 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SAADETTIN
Estada de 2 nits (juny 2023)