Srinivas Saffron Hotel
Hotel a Mangaluru amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Srinivas Saffron Hotel





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 38 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

GHS Road, Hampankatta, Mangaluru, Karnataka, 575001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Goldfinch Hotel Mangalore
Goldfinch Hotel Mangalore
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.4 de 10, Bé, 160 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800 INR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Saffron Hotel Mangalore
Saffron Mangalore
Verda Saffron Hotel Mangalore
Verda Saffron Hotel
Verda Saffron Mangalore
Verda Saffron
The Verda Saffron
Srinivas Saffron Hotel Hotel
Srinivas Saffron Hotel Mangaluru
Srinivas Saffron Hotel Hotel Mangaluru
Preguntes freqüents
Opinions: Srinivas Saffron Hotel
Opinions
6,4
7,2/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Abhijit
11 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Saffron verda Mangalore review
Abhijit
Estada d’1 nit (febr. 2018)
4/10, Deficient
Stephen
16 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei
Stephen
Estada d’1 nit (ag. 2017)
6/10, Acceptable
Manjunath
26 de maig de 2017
Manjunath
2/10, Horrible
Viatger verificat
9 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst Experience
Viatger verificat
4/10, Deficient
Nigel
2 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Think again if you must
Nigel
6/10, Acceptable
Moodbidri
27 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Good place, but lot of scope for improvement
Moodbidri
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Urmila
13 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Urmila
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
angela, Boston, USA
13 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Clean, practical hotel.
angela
4/10, Deficient
S.Satishchandra, kochi
30 de des. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
S.Satishchandra
8/10, Bo
Viatger verificat
12 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Rohit, Bangalore
12 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good boutique stay in the center of the city
Rohit
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good budget hotel to stay
Viatger verificat
8/10, Bo
Sally, suffolk, England
12 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Welcoming town center hotel
Sally
2/10, Horrible
sunil, bangalore
30 de des. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
saffron- not worth for money
sunil
8/10, Bo
Madhu, Bangalore
29 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable Hotel in the middle of City Market
Madhu
4/10, Deficient
Sayan, Thane
26 d’oct. de 2014
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació