Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Triumph Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitori independent
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple júnior

Habitació triple júnior
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitori independent
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitori independent
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.(1), 26th (B) Road, Between 55th & 56th Street, Mandalay, 11221
Sobre aquest allotjament
Triumph Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30000 MMK per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 30000.0 MMK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Els menors de 12 anys no poden accedir a la piscina ni a les instal·lacions de fitnes, mentre que els menors de 5 anys només poden accedir a la piscina i a les instal·lacions de fitness amb supervisió d'un adult.
Els menors de 5 anys no poden accedir a l'spa, mentre que els menors de 12 anys només poden accedir amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
Triumph Hotel Mandalay
Triumph Mandalay
Triumph Hotel Hotel
Triumph Hotel Mandalay
Triumph Hotel Hotel Mandalay
Preguntes freqüents
Opinions: Triumph Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Frank
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel, friendly staff
Frank
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Soumik
16 de nov. de 2019
Soumik
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
John Raphael
4 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Affordable Mandalay
John Raphael
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Peter
16 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly and helpful staff,
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Alasdair
7 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Detached, bungalow style, rooms
Alasdair
10/10, Excel·lent
Kim joonho, suji Korea
24 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good staff, Good facilities
Kim joonho
10/10, Excel·lent
Kim Joonho, suji, Korea
19 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가격을 떠나서 최고의 호텔
Kim Joonho
8/10, Bo
Stef, France
28 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Single room Best value for the price
Stef
10/10, Excel·lent
Margus
12 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Margus
8/10, Bo
Amund
18 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Green oasis in Mandalay
Amund
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de gen. de 2017
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
peter
1 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
peter
8/10, Bo
ERIK
5 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel mais excentré
ERIK
10/10, Excel·lent
Clare
27 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic staff
Clare
8/10, Bo
Lukas
8 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Price Value for Mandalay
Lukas
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
매우 만족스런 호텔
Viatger verificat
8/10, Bo
GERMAN, Badalona
25 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel, pero hay mosquitos.
GERMAN
8/10, Bo
anemone, Kyoto
5 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
High quality hospitality
anemone
8/10, Bo
Louise, Northumberland UK
4 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice relaxed hotel with lovely and helpful staff
Louise
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Matthew, Australia
17 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant surprise
Matthew
10/10, Excel·lent
mika, Helsinki
15 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació