Royal Pearl Hotel
Hotel a Mandalay amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Pearl Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Rentadora/assecadora
Divan llit
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Rentadora/assecadora
Divan llit
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Rentadora/assecadora
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 196, 29th St., Btw 80th & 81st St., Chan Aye Thar Zan Township, Mandalay, 11221
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Diamonds Inn
Diamonds Inn
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 13 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 20000 MMK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Royal Pearl Hotel Mandalay
Royal Pearl Hotel
Royal Pearl Mandalay
Royal Pearl Hotel Hotel
Royal Pearl Hotel Mandalay
Royal Pearl Hotel Hotel Mandalay
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Pearl Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ken, Denver
Viatge en família
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ken
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Nils
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Correct sans plus
Nils
Estada de 5 nits (des. 2019)
8/10, Bo
marie chantal
Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent accueil
marie chantal
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Mun Yew
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Could have been a Better Stay
Mun Yew
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Ganesh, チェンマイ
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ganesh
Estada de 8 nits (set. 2019)
8/10, Bo
christine
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel
christine
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Kevin
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rooftop balcony!
Kevin
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Mats
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helt OK!
Mats
Estada de 2 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Daniel
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Daniel
Estada de 4 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable room, OK location
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
David
2 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel.
David
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
J
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
J
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
geert
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zeer goed hotel restaurant kan beter!
geert
Estada de 5 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
YU-CHIEH
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good hotel
YU-CHIEH
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Jenny
2 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jenny
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Tony, Quebec
11 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel 5 minutes walk from train station.
Tony
Estada de 3 nits (març 2018)
8/10, Bo
Yu Fai Herman
28 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yu Fai Herman
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
Gerald r
8 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Do you know the way to Mandalay
Gerald r
Estada de 3 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good value.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
juan
24 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
juan
Estada de 2 nits (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Karen
24 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Karen
Estada d’1 nit (juny 2017)