Kertanegara Premium Guest House
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Ajuntament
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kertanegara Premium Guest House





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals júnior

Habitació amb dos llits individuals júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (Queen)

Habitació estàndard (Queen)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (Plus King)

Habitació estàndard (Plus King)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Semeru 59, Malang, East Java, 65112
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Swiss-Belinn Malang
Swiss-Belinn Malang
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 112 opinions
Preu actual: 32 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 60000 IDR per persona (preu aproximat).
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Guest House Kertanegara
Guest Premium
Kertanegara
Kertanegara Guest House
Kertanegara Premium
Kertanegara Premium Guest House
Kertanegara Premium Guest House Hotel
Kertanegara Premium Guest House Hotel Malang
Kertanegara Premium Guest House Malang
Premium Guest House
Kertanegara House Hotel
Kertanegara Premium Malang
Kertanegara Premium Guest House Hotel
Kertanegara Premium Guest House Malang
Kertanegara Premium Guest House Hotel Malang
Preguntes freqüents
Opinions: Kertanegara Premium Guest House
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
James
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Would stay again
James
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Muhammad Afif
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammad Afif
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
J C
30 de des. de 2023
J C
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Skye
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Skye
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Army
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Spacious room and comfort bed
Army
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Peng Cheau Patrick
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money
Peng Cheau Patrick
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
William
29 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best value in Malang! 4 star experience.
William
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
suzana, malaysia
25 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
suzana
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Rudy
20 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfied guest
Rudy
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Damien, France
24 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Damien
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2017)
6/10, Acceptable
Frank, LEIDEN
11 de maig de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel is netjes, veel eetgelegenheden in de buurt
Frank
8/10, Bo
Jeanny
24 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeanny
10/10, Excel·lent
indah, tokyo
22 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel close to local restaurants
indah
10/10, Excel·lent
Alexandra, London
17 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place!
Alexandra
8/10, Bo
Hani
12 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Central Location
Hani
10/10, Excel·lent
Rani
19 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació