Hotel Trio Indah 2 Malang
Hotel a Malang amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Trio Indah 2 Malang





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Pati
Aire condicionat
Televisor LCD
Rentadora
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Pati
Aire condicionat
Televisor LCD
Rentadora
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Pati
Aire condicionat
Televisor LCD
Rentadora
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Aire condicionat
Televisor LCD
Rentadora
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Brigjen Slamet Riadi 1-3, Malang, 65112
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

GETS Hotel
GETS Hotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.6 de 10, Bé, 23 opinions
Preu actual: 30 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 250000 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Trio Indah 2 Malang
Hotel Trio Indah 2
Trio Indah 2 Malang
Trio Indah 2
Trio Indah 2 Malang Malang
Hotel Trio Indah 2 Malang Hotel
Hotel Trio Indah 2 Malang Malang
Hotel Trio Indah 2 Malang Hotel Malang
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Trio Indah 2 Malang
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
J
23 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel in a funky area
J
Estada de 5 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Chantal
1 de març de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pour 1 nuit pour le Bromo pas plus.




Chantal
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Mitchell, Netherlands
18 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luxe hotel at walking distance of the city center
Mitchell
Estada de 2 nits (set. 2017)
6/10, Acceptable
lylie, france
5 de juny de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bon emplacement
lylie
Estada de 2 nits (maig 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel dengan ruangan yang nyaman
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Chris
10 d’oct. de 2016
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Chris
8/10, Bo
Theresia
5 d’oct. de 2016
Theresia
8/10, Bo
Artha Nugraha
4 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel yang nyaman dan murah
Artha Nugraha
10/10, Excel·lent
Jan, Antwerpen, Belgium
11 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super hotel, aanrader
Jan
8/10, Bo
Hendro, Bekasi, Jawa Barat
2 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Malang yang menyenangkan
Hendro
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Good hotel at malang
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Gautier, GP
14 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Accueillant, centre ville à 15min.
Gautier
10/10, Excel·lent
soegeng
8 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice stay
soegeng
4/10, Deficient
Jozsef, Budapest
10 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Disappointed
Jozsef
8/10, Bo
Indah, Surabaya
26 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Indah
8/10, Bo
Nelly Tity
21 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nelly Tity
8/10, Bo
krist, bali
20 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions