Hotel Pelangi Malang
Hotel a Malang amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pelangi Malang





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Massatge a l'habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Merdeka Selatan No. 3, Malang, East Java, 65119
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

GETS Hotel
GETS Hotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.6 de 10, Bé, 23 opinions
Preu actual: 30 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pelangi Malang
Pelangi Malang
Hotel Pelangi Malang Hotel
Hotel Pelangi Malang Malang
Hotel Pelangi Malang Hotel Malang
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pelangi Malang
Opinions
6,8
6,6/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Terry
Viatge en família
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Terry
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Guus
Viatge en parella
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Guus
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
MARIAM
20 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIAM
Estada de 3 nits (set. 2023)
4/10, Deficient
Rafael
Viatge en família
20 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rafael
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Grummy
Viatge en família
9 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fasilitas yang memadai
Grummy
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Kamarol Ariffin
31 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kamarol Ariffin
Estada d’1 nit (jul. 2018)
6/10, Acceptable
TUOMO, Helsinki
20 de des. de 2015
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Hyvä sijainti
TUOMO
4/10, Deficient
Sebastien, Singapore
25 de juny de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació