Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament COZY Boutique Guest House





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 28 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Sofà llit
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan TGP 8 (ex. Jalan Ringgit), Malang, East Java, 65112
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 35000.00 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 210843 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
COZY Boutique Guest House Hotel Malang
COZY Boutique Guest House Hotel
COZY Boutique Guest House Malang
COZY Boutique Guest House
Cozy Boutique Malang
COZY Boutique Guest House Hotel
COZY Boutique Guest House Malang
COZY Boutique Guest House Hotel Malang
Preguntes freqüents
Opinions: COZY Boutique Guest House
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Darwin
Viatge en família
3 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Darwin
Estada de 3 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
23 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Aashish
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing
Aashish
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Slawomir
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
Slawomir
Estada de 11 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
MG, Ho Chi Minh City
Viatge de negocis
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MG
Estada de 4 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Deidei
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deidei
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good experience.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Ichi
24 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ichi
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
wesley, Rotterdam
5 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stylish and comfortable hotel
wesley
Estada de 3 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Sophia
11 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable Hotel
Sophia
8/10, Bo
Viatger verificat
26 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
2 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Mooi hotel
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
2 d’ag. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Double standard
Viatger verificat
8/10, Bo
eef, netherlands
22 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nice guesthouse
eef
8/10, Bo
Chan, hong kong
5 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions