Grand Flora Hotel Melaka
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Mercat Nocturn de Jonker Street
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Flora Hotel Melaka





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes a la ciutat

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

NO 48 JALAN KPKS1, KOMPLEKS PERNIAGAAN KOTA SYAHBANDAR, Malacca City, KOTA SYAHBANDAR, 75200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Puri Melaka
Puri Melaka
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
- Serveis de bugaderia
8.6 de 10, Excel·lent, 878 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Abans d'efectuar l'entrada, cal abonar un dipòsit de danys de 100 MYR.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 MYR per adult i 15 MYR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Grand Flora Hotel Melaka Hotel
Grand Flora Hotel Melaka Malacca City
Grand Flora Hotel Melaka Hotel Malacca City
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Flora Hotel Melaka
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Tony
5 d’oct. de 2024
Tony
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Masayuki
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Masayuki
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Gordon
Viatge de negocis
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gordon
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
20 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not bad for one day
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Siti Fauziah
Viatge de negocis
2 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Siti Fauziah
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
22 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value-for-money & highly recommended
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Wong
Viatge de negocis
28 de set. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Wong
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
JONES, Malaysia
Viatge en família amb nens petits
6 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JONES
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Waty
Viatge en família
30 d’ag. de 2020
Waty
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Zulfadli
Viatge en família
25 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good service. but...
Zulfadli
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)