Finess Basic Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat Nocturn de Jonker Street
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Finess Basic Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 19 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, sense finestres

Habitació amb dos llits individuals, sense finestres
El més destacat
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit econòmic, dormitori mixt

Dormitori compartit econòmic, dormitori mixt
El més destacat
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, sense finestres

Habitació estàndard, sense finestres
El més destacat
Mininevera
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Mini)

Habitació Deluxe (Mini)
El més destacat
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No 17, 17-1, 17-2, Jalan KL 3/8, Taman Kota Laksamana, Seksyen 3, Malacca City, 75200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Hong at Jonker Street
Hotel Hong at Jonker Street
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.8 de 10, Excel·lent, 92 opinions
Preu actual: 16 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Finess Basic Hotel Malacca
Finess Basic Malacca
Finess Basic
Finess Basic Hotel Hotel
Finess Basic Hotel Malacca City
Finess Basic Hotel Hotel Malacca City
Preguntes freqüents
Opinions: Finess Basic Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Mozhgan
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mozhgan
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gut
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Carson
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carson
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Cherin Edawati
Viatge en família
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Cherin Edawati
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Ho
28 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Ho
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
chong
1 d’ag. de 2023
chong
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Eslyn
6 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eslyn
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Ceara
27 de gen. de 2023
Ceara
Estada d’1 nit (gen. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
25 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Very disappointing stay
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
wei cheong allan
Viatge de negocis
19 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
wei cheong allan
10/10, Excel·lent
Youssef
19 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Youssef
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Then
Viatge en grup
6 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Then
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Jye wen
5 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jye wen
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Ainnur
3 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ainnur
Estada de 2 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Chewan, Johor
Viatge en família amb nens petits
4 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chewan
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
kok soon
Viatge de negocis
3 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kok soon
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Ainina
Viatge en grup, Viatge en família
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ainina
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Muhamad
Viatge en parella
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Muhamad
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
YEE LIN
17 de des. de 2019
YEE LIN
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
15 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Kal, KL
Viatge en parella
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Kal
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)