Hotel Coco Grand Takasaki
Hotel a Takasaki amb 3 restaurants i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Coco Grand Takasaki





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit individual gran, frigorífic i microones

Habitació estàndard, 1 llit individual gran, frigorífic i microones
9,2 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 dormitoris, fumadors

Habitació amb dos llits individuals, 2 dormitoris, fumadors
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 dormitoris, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, 2 dormitoris, no fumadors
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
2 Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-5 Azumacho, Takasaki, Gunma-ken, 370-0045
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Metropolitan Takasaki
Hotel Metropolitan Takasaki
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 413 opinions
Preu actual: 100 €
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 1800 JPY per adult i 700 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Coco Grand
Coco Grand Takasaki
Hotel Coco Grand
Hotel Coco Grand Takasaki
Coco Grand Takasaki Takasaki
Hotel Coco Grand Takasaki Hotel
Hotel Coco Grand Takasaki Takasaki
Hotel Coco Grand Takasaki Hotel Takasaki
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Coco Grand Takasaki
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gretchen, Carbondale
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gretchen
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gretchen, Carbondale
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Gretchen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideki
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideki
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideki
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
NOBUAKI
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NOBUAKI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
TOMOKO
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOMOKO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Natsumi
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natsumi
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hideki
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideki
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hong
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hong
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
JUN
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ホスピタリティが行き届いたホテル
JUN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TAKAYORI
6 de febr. de 2025
TAKAYORI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ryo
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ryo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
BOON CHYE
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
BOON CHYE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenji
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenji
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
もっと柔軟に対応して欲しい
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sang Gil
Viatge de negocis
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sang Gil
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Judith
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Judith
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
keiichi
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
keiichi
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Keiichi
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keiichi
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
REI
Viatge de negocis
10 de jul. de 2024
REI
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de jul. de 2024
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mao
Viatge de negocis
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mao
Estada d’1 nit (juny 2024)