Rio Hotel & Casino
Hotel de luxe amb 2 restaurants i spa complet
Galeria de fotos de l’allotjament Rio Hotel & Casino





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Luis Gonzaga Gomes, 33, Macau, MFM
Sobre aquest allotjament
Rio Hotel & Casino
Allotjaments similars

Holiday Inn Express Macau City Centre
Holiday Inn Express Macau City Centre
- Restaurant
- Bugaderia
- Servei d'habitacions
- Supermercat o botiga de queviures
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 1000.00 HKD per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 100 HKD per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 360 HKD per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 HKD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Rio Hotel Macau
Rio Macau
Rio Hotel
Rio Hotel Casino
Rio Hotel & Casino Hotel
Rio Hotel & Casino Macau
Rio Hotel & Casino Hotel Macau
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Rio Hotel & Casino
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
8,0
Ubicació
8,6
Personal i servei
2,0
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de març de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
SUMIKO
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
リオホテルファン
SUMIKO
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
siu keung
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
siu keung
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
I-WEI
Viatge en família
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I-WEI
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Ellen
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ellen
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Man fong
Viatge en grup
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Man fong
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
TAKASHI
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAKASHI
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
MiW, Hong kong
Viatge en grup
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MiW
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
aejung
Viatge en família
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
별로
aejung
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)








