ibis Macae
Hotel a primera línia de platja perquè gaudeixis del sol i de la diversió
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Macae





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 32 €
taxes i impostos inclosos
12 de des. - 13 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 llit doble

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Productes de neteja ecològics
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R Dolores Carvalho de Vasconcelos 136, Macaé, RJ, 27937-600
Sobre aquest allotjament
ibis Macae
Allotjaments similars

Royal Urban Macaé Hotel
Royal Urban Macaé Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 379 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 45 BRL per adult i 45 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 50 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ibis Macae Brazil
ibis Macae Hotel
ibis Macae Macaé
ibis Macae Hotel Macaé
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Macae
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
Viatge de negocis
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Fernanda
2 de maig de 2025
Fernanda
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
José Augusto
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Augusto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Helio
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
3 d’abr. de 2025
Pedro
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ledenir
3 d’abr. de 2025
Ledenir
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Maria
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Leticia
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leticia
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
CARLA DE
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARLA DE
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Uma crítica sempre pode ser construtiva!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
José Augusto
8 de març de 2025
José Augusto
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Gustavo
7 de març de 2025
Gustavo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
José Augusto
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Augusto
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Carlos
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leonardo
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonardo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfeito pra viajantes ou pra estadia longa também



Fernando
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ariono
1 de febr. de 2025
Ariono
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Raphael
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
O pior Íbis que eu já me hospedei.
Raphael
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Lucas
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Lucas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Leonardo
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonardo
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Heloisa Helena
3 de gen. de 2025
Heloisa Helena
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Maurício
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfação
Maurício
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)








