Bonjour Hotel
Hotel de platja amb esmorzar gratuït i una terrassa superior
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bonjour Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 43 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica, 3 llits individuals

Habitació individual econòmica, 3 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual superior, dormitori mixt

Habitació doble per a ús individual superior, dormitori mixt
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Antônio Russel Valença, No 41, Praia Campista, Macaé, RJ, 27923-160
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Royal Urban Macaé Hotel
Royal Urban Macaé Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 340 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- S'aplica un càrrec pel servei de neteja equivalent al 10 %
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Bonjour Hotel Macae
Bonjour Hotel Macae, Brazil
Bonjour Hotel Hotel
Bonjour Hotel Macaé
Bonjour Hotel Hotel Macaé
Preguntes freqüents
Opinions: Bonjour Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Marcos
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
KENNEDY, VILA VELHA
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KENNEDY
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
José Luis
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
José Luis
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dhane E A
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dhane E A
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Hélio
Viatge de negocis, Viatge en grup
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hélio
Estada de 5 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
WALLACE
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Boa localização
WALLACE
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
ADRIANO JOSE
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Macae março 25
ADRIANO JOSE
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcio
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muitos bom
Marcio
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Clayton
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clayton
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Justo pelo valor pago
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luciene
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciene
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
KENNEDY, VILA VELHA
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
KENNEDY
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Mediano
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Wagner
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wagner
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Anderson
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anderson
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Robson
Viatge de negocis
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robson
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Julio Cesar
Viatge de negocis
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio Cesar
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Rogerio
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rogerio
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcos de Oliveira Silva
18 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos de Oliveira Silva
Estada de 5 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Monique
26 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monique
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Alexander
Viatge de negocis
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alexander
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
NATASHA DO CARMO
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NATASHA DO CARMO
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Rychard
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rychard
Estada d’1 nit (febr. 2024)