Bastion Hotel Heerlen
Hotel amb certificació ecològica amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Heerlen





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 83 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Cafetera exprés
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Cafetera exprés
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

In De Cramer 199, Heerlen, 6412 PM
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bastion Hotel Geleen
Bastion Hotel Geleen
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 386 opinions
Preu actual: 79 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Bastion Heerlen
Bastion Hotel Heerlen
Bastion Hotel Heerlen Hotel
Bastion Hotel Heerlen Heerlen
Bastion Hotel Heerlen Hotel Heerlen
Preguntes freqüents
Opinions: Bastion Hotel Heerlen
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de maig de 2025
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Nathalie
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Nathalie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Leo
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leo
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Riccardo
Viatge de negocis
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Riccardo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Nio
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nio
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Florian
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Florian
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Rolf
Viatge en parella
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Rolf
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
marc
Viatge de negocis
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
marc
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
wout
Viatge en parella
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
wout
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Els
Viatge en parella
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Els
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Alexandra
Viatge en parella
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Margriet
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Margriet
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Trine
Viatge en família
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trine
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Grietje
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Grietje
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Lucinda
Viatge en família
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucinda
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
Daniel
8 de juny de 2024
Daniel
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Jolanda
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima wat gedateerd verblijf
Jolanda
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Ed
Viatge en parella
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ed
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Guus
Viatge en parella
27 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guus
Estada de 2 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Elja
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Elja
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
wendy
12 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Redelijk
wendy
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Rutger
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Rutger
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcel
Viatge en família
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada d’1 nit (gen. 2024)