Radisson Blu Hotel Lyon
Hotel amb certificació ecològica a Lió amb connexió amb un centre comercial, molt a prop de Centre Comercial Part Dieu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Blu Hotel Lyon





Serveis populars
El preu actual és de 127 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium (Panoramic View)

Habitació prèmium (Panoramic View)
7,6 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Scenic View)

Habitació superior (Scenic View)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, vistes a la ciutat

Habitació estàndard, vistes a la ciutat
9,0 sobre 10
Fantàstic
(41 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Panoramic View)

Suite júnior (Panoramic View)
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Gatsby Hotel & Restaurant by Happyculture
Chassieu
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 725 opinions
Preu actual: 96 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

129 rue Servient, Lyon, Rhone, 69003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pullman Lyon
Pullman Lyon
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 371 opinions
Preu actual: 119 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 29 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 25 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Radisson Blu Hotel Lyon
Radisson Blu Lyon
Lyon Radisson
Radisson Blu Hotel, Lyon Hotel Lyon
Radisson Lyon
Radisson Blu Hotel Lyon Lyon
Radisson Blu Hotel Lyon Hotel
Radisson Blu Hotel Lyon Hotel Lyon
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Blu Hotel Lyon
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Suleyman
25 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Suleyman
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Christiaan
Viatge en parella, Viatge de negocis
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Christiaan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Christiaan
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christiaan
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hanna
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hanna
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Liudmyla
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Liudmyla
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Junichi
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Junichi
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Karla
Viatge en família
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Karla
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Eric
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
TAKESHI
5 de jul. de 2025
TAKESHI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Enayat
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Enayat
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
George
10 de juny de 2025
George
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Joe
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joe
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Thomas Edward
Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas Edward
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
DOMINIQUE
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DOMINIQUE
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ibrahim
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ibrahim
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Mark, Manchester
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Mark
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Yan
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Yan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Renaud
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renaud
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
19 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Jay
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Jay
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)