ibis Lyon Part Dieu Les Halles
Hotel amb certificació ecològica amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Lyon Part Dieu Les Halles





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 68 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
També et pot agradar

Gatsby Hotel & Restaurant by Happyculture
Chassieu
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 706 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

78 Rue De Bonnel, Lyon, Rhone, 69003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Lyon Gare la Part Dieu
ibis Lyon Gare la Part Dieu
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 990 opinions
Preu actual: 77 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.90 EUR per adult i 6.95 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 15 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
ibis Halles
ibis Halles Hotel
ibis Halles Hotel Lyon Part Dieu
ibis Lyon Part Dieu Halles
ibis Lyon Part Dieu Halles Hotel
ibis Part Dieu Halles Hotel
ibis Part Dieu Halles
ibis Lyon Part Dieu Les Halles Lyon
ibis Lyon Part Dieu Les Halles Hotel
ibis Lyon Part Dieu Les Halles Hotel Lyon
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Lyon Part Dieu Les Halles
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Steve, London
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Steve
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Sophia
26 de maig de 2025
Sophia
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
olivier
25 de maig de 2025
olivier
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kawthar
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kawthar
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Larisa
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Larisa
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Eri
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eri
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
antoine
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
antoine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
26 de març de 2025
??
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Axel
Viatge en família
16 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Axel
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Elena
16 de març de 2025
Elena
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Gianni
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gianni
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Olivier
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivier
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
3 de març de 2025
Laurent
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
jean-françois
3 de març de 2025
jean-françois
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cristina
Viatge en grup
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristina
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Laurent
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ROBERT
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ROBERT
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Melanie
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Melanie
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laure
27 de febr. de 2025
Laure
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Franck
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franck
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Béryl
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible...
Béryl
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
modi
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
modi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Pascal
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascal
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
YILMAZ
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
YILMAZ
Estada d’1 nit (febr. 2025)