Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Lyon Est Chaponnay





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 53 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals

Habitació, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Divan llit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble

Habitació, 1 llit doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Divan llit
Cortines opaques
També et pot agradar

Warwick Reine Astrid - Lyon
Districte VI
- Cuina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.029 opinions
Preu actual: 127 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

125 Rue Des Freres Voisin, Zac Du Chapotin, Chaponnay, Rhone, 69970
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.60 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.50 EUR per adult i 6.75 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
ibis Lyon Est Chaponnay Hotel
ibis Lyon Est Chaponnay
ibis Lyon Est Hotel
ibis Lyon Est Hotel Chaponnay
ibis Lyon Est Chaponnay Hotel
ibis Lyon Est Chaponnay Chaponnay
ibis Lyon Est Chaponnay Hotel Chaponnay
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Lyon Est Chaponnay
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wolfgang
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wolfgang
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ngocan
Viatge de negocis
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ngocan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour agreable
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
BRUNO
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BRUNO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
olivier
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
olivier
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
WILLIAM
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WILLIAM
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Wolfgang
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wolfgang
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ugo
7 de gen. de 2025
Ugo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
CARINE
15 de nov. de 2024
CARINE
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
CLAUDINE
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CLAUDINE
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
LABBE
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LABBE
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Saliha
21 d’oct. de 2024
Saliha
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Olivier
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Olivier
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Grégory
25 de set. de 2024
Grégory
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Jonas
13 de set. de 2024
Jonas
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Florian
Viatge de negocis
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florian
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Patrick
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Thibaud
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thibaud
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Yannick
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yannick
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
impécable
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Roger
Viatge en família
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roger
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
werner
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
werner
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
POUGNANT
Viatge en família
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
POUGNANT
Estada d’1 nit (maig 2024)