Best Western Crequi Lyon Part Dieu
Hotel amb certificació ecològica amb un gimnàs obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Best Western Crequi Lyon Part Dieu





Serveis populars
El preu actual és de 95 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, banyera (with Sofabed)

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, banyera (with Sofabed)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 2 llits individuals

Habitació Comfort, 2 llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni

Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació superior, 2 llits individuals, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit individual, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit individual, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
També et pot agradar

OKKO Hotels Lyon Centre
Centre de la ciutat de Lió
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.004 opinions
Preu actual: 109 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

37 Rue De Bonnel, Lyon, Rhone, 69003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Lyon Centre Saxe Lafayette
Mercure Lyon Centre Saxe Lafayette
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.004 opinions
Preu actual: 107 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17 EUR per adult i 8.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament vigilat sense assistència: 23 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: We Care Clean (Best Western).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Crequi
Best Western Crequi Hotel
Best Western Crequi Hotel Lyon Part Dieu
Best Western Crequi Lyon Part Dieu
Best Western Lyon Part Dieu
Best Western Crequi Lyon Part Dieu Hotel
Best Western Crequi Part Dieu Hotel
Best Western Crequi Part Dieu
Best Western Crequi Lyon Part Dieu Hotel Lyon
Best Western Lyon
Crequi Lyon Part Dieu Lyon
Best Western Crequi Lyon Part Dieu Lyon
Best Western Crequi Lyon Part Dieu Hotel
Best Western Crequi Lyon Part Dieu Hotel Lyon
Preguntes freqüents
Opinions: Best Western Crequi Lyon Part Dieu
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JEAN PHILIPPE
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JEAN PHILIPPE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Bertrand
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bertrand
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Tomohiro
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomohiro
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rik
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rik
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Dimitri
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dimitri
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Chassaing
19 de febr. de 2025
Chassaing
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
bernard
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
super
bernard
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emmanuelle
Viatge en grup
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excellent séjour
Emmanuelle
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Micheline
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Micheline
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Agnès
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agnès
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Franck
1 de febr. de 2025
Franck
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
NATHALIE
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres bon sejour
NATHALIE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Marianna
Viatge de negocis
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marianna
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
FRANCOISE
Viatge en família
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
FRANCOISE
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
YVONNE
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YVONNE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Josiane
1 de gen. de 2025
Josiane
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
sylvie
Viatge en família
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sylvie
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Norisham
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Norisham
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Thomas
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Lingli
23 d’oct. de 2024
Lingli
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Patrick
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
NATHALIE
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NATHALIE
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Nathan
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
- Hotels a Sarral
- Hotels propers a Aeroport Internacional de Josep Tarradellas Barcelona-El Prat
- Hotels a Muntanyola
- Casa Maca Guest House
- Hotels a Illa de Mallorca
- Olivi1948 - Boutique Guesthouse
- Hotels a Espanya
- Hotels a Madrid
- Hotels a Saint-Martin-du-Var
- Grupotel Parc Natural & Spa
- Tots els tipus d’allotjament