Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Naran Hotell





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
8,2 sobre 10
Molt bo
(23 opinions)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,6 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,6 sobre 10
Excel·lent
(19 opinions)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Microones
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hermelinsgatan 10, Luleå, 97234
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Amber Hotell
Amber Hotell
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aparcament disponible
8.2 de 10, Molt bé, 714 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 125 SEK per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 75 SEK per dia (a 100 m).
- Càrrec per animals de companyia: 200 SEK per allotjament per setmana.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L’allotjament també es coneix com a
Naran Hotell Hotel Lulea
Naran Hotell Hotel
Naran Hotell Lulea
Naran Hotell
Naran Hotell Hotel
Naran Hotell Luleå
Naran Hotell Hotel Luleå
Preguntes freqüents
Opinions: Naran Hotell
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Berit
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra hotell
Berit
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rolf
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rolf
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Pia
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pia
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Anders
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Markku
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markku
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Patrik
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrik
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Joakim
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joakim
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Patrik
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Patrik
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Lennart
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lennart
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Monica
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monica
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Claes-Jörgen
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Claes-Jörgen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Maurizio
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Esperienza buona
Maurizio
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carina
Viatge en grup
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carina
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Mia
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Mia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Abdelfadeel
12 de febr. de 2025
Abdelfadeel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tim
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tim
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Agata
Viatge en parella
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Agata
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emil
7 de febr. de 2025
Emil
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Suzana
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Suzana
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Ashur
4 de febr. de 2025
Ashur
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Mikael
Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mikael
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Alex
Viatge en família
23 de gen. de 2025
3/5 Ihan ok
Alex
Estada d’1 nit (gen. 2025)