XHOTEL
Hotel a Ludvika
Galeria de fotos de l’allotjament XHOTEL





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 95 €
taxes i impostos inclosos
15 de nov. - 16 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Decoració individual
Mininevera
Televisor intel·ligent
Ventilador
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Terra tèrmic (bany)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Engelbrektsgatan 9, Ludvika, Dalarnas län, 77131
Sobre aquest allotjament
XHOTEL
Allotjaments similars

Ludvika Stadshotell
Ludvika Stadshotell
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Gimnàs
- Aparcament disponible
9.4 de 10, Excepcional, 892 opinions
Preu actual: 133 €
taxes i impostos inclosos
15 de nov. - 16 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 95 SEK per adult i 95 SEK per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
XHOTEL Hotel
XHOTEL Ludvika
XHOTEL Hotel Ludvika
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: XHOTEL
8,0
Molt bo
8,6
Neteja
9,0
Comoditats
7,4
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hermann
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hermann
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Yvonne
Viatge en grup
9 d’ag. de 2025
Yvonne
Estada de 2 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Michaela
5 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Michaela
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed Mohamed
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed Mohamed
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Melissa
28 de jul. de 2025
Melissa
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna-Lena
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna-Lena
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
kim
Viatge de negocis
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
kim
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Øyvind
15 de juny de 2025
Øyvind
Estada de 4 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Tobias Herzeth
6 de juny de 2025
Tobias Herzeth
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Lena Boström
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lena Boström
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Maria
Viatge de negocis
6 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Maria
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Carl
6 d’abr. de 2025
Carl
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rene
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Charlotta
23 de febr. de 2025
Charlotta
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Lars
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Lars
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juha
18 de febr. de 2025
Juha
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrik
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrik
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stig
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stig
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandra
9 de gen. de 2025
Alexandra
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Camilla
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Camilla
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
SA IL
Viatge de negocis
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SA IL
Estada de 7 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Nam
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nam
Estada de 3 nits (ag. 2024)




