Soutikone 2 guesthouse
Casa d'hostes a Luang Prabang amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Soutikone 2 guesthouse





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe, 2 llits dobles, vistes a la muntanya

Habitació quàdruple Deluxe, 2 llits dobles, vistes a la muntanya
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Cuina
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Entrada amb clau mòbil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Visounnarath Road, Visoun Village, Luang Prabang, 06000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Merry Riverside Hotel
Merry Riverside Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 152 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 7 USD per habitació només l'anada.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Soutikone 2 guesthouse House Luang Prabang
Soutikone 2 guesthouse House
Soutikone 2 guesthouse Luang Prabang
Soutikone 2 guesthouse
Soutikone 2 Luang Prabang
Soutikone 2
Soutikone 2
Soutikone 2 guesthouse Guesthouse
Soutikone 2 guesthouse Luang Prabang
Soutikone 2 guesthouse Guesthouse Luang Prabang
Preguntes freqüents
Opinions: Soutikone 2 guesthouse
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
27 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MIKE
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIKE
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Paul
Viatge en família
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Rishabh
6 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rishabh
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Erik
Viatge en família
27 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erik
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 4 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Stephen John
7 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen John
Estada de 7 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Elodie
Viatge en família
17 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elodie
Estada de 5 nits (des. 2022)
8/10, Bo
Saki
27 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Saki
Estada de 3 nits (set. 2022)
8/10, Bo
sukbin
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sukbin
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
まぁまぁ
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2019)
8/10, Bo
Michael
30 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 4 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
richard
25 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
richard
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
richard
25 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
richard
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Smell like hell
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Joy
26 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joy
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’oct. de 2018
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Francis
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francis
Estada de 5 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trivelig opphold
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Renee Danielle
29 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renee Danielle
Estada de 3 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Malene Kirk
27 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Malene Kirk
Estada de 3 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Malene Kirk
25 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Malene Kirk
Estada de 4 nits (ag. 2018)