Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rattana Guesthouse





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ban Whatthat, Koksak Street 3/2, Luang Prabang, 1000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Villa Philaylack
Villa Philaylack
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.8 de 10, Bé, 76 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 7 USD per habitació només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Rattana Guesthouse Luang Prabang
Rattana Luang Prabang
Rattana Guesthouse Guesthouse
Rattana Guesthouse Luang Prabang
Rattana Guesthouse Guesthouse Luang Prabang
Preguntes freqüents
Opinions: Rattana Guesthouse
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de des. de 2024
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Victoria
21 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Als Solo trotz doppelzem Preis schlechtes Zimmer
Victoria
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jinwon
Viatge de negocis
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Jinwon
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sudkate, Tampa
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sudkate
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super hôtel

Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nette günstige Unterkunft
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
thittavong
9 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
thittavong
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Siddharth
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good bang for your buck!
Siddharth
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
kajonsak
Viatge en grup
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kajonsak
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
石油王
Viatge en grup
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
石油王
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
norma, scotland
24 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Central guesthouse, to town centre.
norma
Estada de 16 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Alarm clock by slamming doors
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2018)
6/10, Acceptable
laurent
16 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Un hôtel bon marche
laurent
Estada de 5 nits (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Malek, Vientiane
24 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I like it
Malek
Estada de 2 nits (oct. 2017)