Houngvilai Hotel
Hotel a Luang Prabang amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Houngvilai Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 128 €
taxes i impostos inclosos
13 de des. - 14 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
5 Banys
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ban Pakham, Luang Prabang
Sobre aquest allotjament
Houngvilai Hotel
Allotjaments similars

Nava Luang Prabang Hotel
Nava Luang Prabang Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
6.0 de 10, 2 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 12 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 USD per habitació.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Houngvilai Hotel Luang Prabang
Houngvilai Luang Prabang
Houngvilai
Houngvilai Hotel Hotel
Houngvilai Hotel Luang Prabang
Houngvilai Hotel Hotel Luang Prabang
Preguntes freqüents
Opinions: Houngvilai Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Chikako
Viatge en grup
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chikako
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
BYUNGMIN
Viatge en grup
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
다시 가고싶은곳
BYUNGMIN
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Corey
Viatge en família amb nens petits
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Corey
Estada de 2 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Charles
3 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
moru
Viatge en grup
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
moru
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Dave, USA
Viatge en parella
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dave
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
ATSUSHI
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
立地よし、サービスよし、
ATSUSHI
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
8 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Martin
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely Hotel
Martin
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Kihwan
29 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kihwan
Estada de 8 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)








