Apartament sencer

The Crescent Hotel Beverly Hills, Sonder by Marriott Bonvoy

Allotjament de 4.0 estrelles
Blocs d'apartaments d'estil art-déco amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament disponible
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta
  • Restaurant

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 sofà llit doble

Habitació, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
403 N Crescent Dr, Beverly Hills, CA, 90210

Què hi ha als voltants

  • Rodeo Drive - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Bulevard Wilshire - 2 minuts en cotxe - 2.3 km
  • Westfield Century City - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Strip de Sunset - 5 minuts en cotxe - 3.8 km
  • Avinguda Melrose - 8 minuts en cotxe - 6.7 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Glendale: 17 min en cotxe
  • Estació de Palms: 7 min en cotxe
  • Los Angeles, Califòrnia (LAX-Aeroport Internacional de Los Angeles): a 45 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Il Pastaio - ‬1 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬3 minuts a peu
  • ‪Wally's Beverly Hills - ‬2 minuts a peu
  • ‪Funke - ‬2 minuts a peu
  • ‪Beverly Hills Market & Deli - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Tot l’allotjament

Tindràs tot l’allotjament per a tu, i només el compartiràs amb les persones que t’acompanyin.

The Crescent Hotel Beverly Hills, Sonder by Marriott Bonvoy

Blocs d'apartaments d'estil art-déco amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Aquest bloc d'apartaments lliure de fum ofereix un restaurant, un bar i servei d'aparcament amb assistència. La wifi en zones públiques és gratis. Altres serveis a la teva disposició: servei de consergeria, servei de recepció les 24 hores i atenció de personal multilingüe. Cada bloc d'apartaments et farà sentir com a casa gràcies assecadors de cabells i articles de tocador gratuïts. A més, disposa d'un televisor de pantalla plana amb canals digitals. S'ofereix un servei de neteja que cal sol·licitar prèviament.
The Crescent Hotel Beverly Hills, Sonder by Marriott Bonvoy ofereix 34 habitacions que inclouen assecador de cabells i articles de tocador gratuïts. Les habitacions estan moblades i decorades individualment. Hi ha un televisor de pantalla plana de 30 polzades amb canals digitals. El bany està equipat amb una banyera o dutxa. S'ofereix servei de neteja amb una sol·licitud prèvia i es pot sol·licitar planxa i posts de planxar.
Es poden practicar les activitats d'oci següents a l'allotjament o a prop de les instal·lacions i s'hi poden aplicar recàrrecs:

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible al bloc d'apartaments: wifi
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuït

Aparcament i opcions de transport

  • No cal cotxe per arribar-hi
  • Aparcament amb assistència a les instal·lacions (38 USD per nit)

Restaurants

  • Un bar
  • Un restaurant

Dormitoris

  • Dormitori
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • 1 bany privat
  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Banyera o dutxa
  • Es proporcionen tovalloles
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 30 polzades amb canals digitals

Control de temperatura

  • Aire condicionat
  • Calefacció

Animals de companyia

  • Només s'admeten animals de servei (no s'admeten animals de companyia)

Característiques especials i accessibilitat

  • Sense ascensor
  • Allotjament lliure de fum

Serveis i comoditats

  • Atenció multilingüe
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de consergeria

Activitats

  • Classes de golf a prop
  • Golf a prop

Mesures de seguretat

  • Detector de monòxid de carboni (l'amfitrió ha indicat que hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament)
  • Detector de fum (l'amfitrió ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament)
  • Farmaciola
  • Extintor

General

  • 1 edifici
  • 2 plantes
  • 34 unitats
  • Any de construcció: 1927
  • Arquitectura d'estil art-déco
  • Habitacions amb diferent decoració
  • Habitacions amb diferent mobiliari
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari habitual rebran un correu electrònic amb instruccions per fer l'entrada i un codi d'accés. El personal de recepció els estarà esperant.
Hi ha una recepció virtual per oferir assistència als clients
Es recomana que els clients es baixin l'aplicació mòbil de l'allotjament, Sonder, abans del registre d'entrada
Abans de fer la sortida, els clients poden netejar personalment l'allotjament, o bé pagar un càrrec per neteja addicional (40 USD).

Mètodes d’accés

Codi d'accés i personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 38 USD per nit.
  • Les tarifes del servei de neteja varien segons la durada de l'estada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Número de registre de l’allotjament: 00027972
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Crescent Beverly Hills Hotel
Crescent Hotel Beverly Hills
Crescent Beverly Hills

Preguntes freqüents

The Crescent Hotel Beverly Hills, Sonder by Marriott Bonvoy accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa aparcar a The Crescent Hotel Beverly Hills, Sonder by Marriott Bonvoy?

S'ofereix un servei d'aparcament amb assistència per 38 USD per nit.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Crescent Hotel Beverly Hills, Sonder by Marriott Bonvoy?

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Crescent Hotel Beverly Hills, Sonder by Marriott Bonvoy?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba The Crescent Hotel Beverly Hills, Sonder by Marriott Bonvoy?

Aquest bloc d'apartaments d'estil boutique a Triangle d'Or es troba a menys de 2 km de les atraccions següents: Bulevard Wilshire i Rodeo Drive. Universitat de Califòrnia, Los Angeles i The Grove també són a menys de 5 km.

Opinions

Opinions: The Crescent Hotel Beverly Hills, Sonder by Marriott Bonvoy

7,8

Bo

8,4

Neteja

9,4

Ubicació

8,6

Personal i servei

7,2

Respecte al medi ambient

7,8

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 469 de 1132 opinions
Puntuació 8: Bo. 329 de 1132 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 150 de 1132 opinions
Puntuació 4: Deficient. 93 de 1132 opinions
Puntuació 2: Horrible. 91 de 1132 opinions

Opinions

8/10, Bo

Ella

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location!!!
Estada de 3 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Cesar

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
There is nothing Marriot about this hotel, it served its purpose but nothing fancy about it. Good location; however, better options are also available nearby.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Alana

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Altaf Mohamed, Blackburn

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
5••••• for all front staff
Estada de 14 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Lucy, Campbelltown

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Perfectly located and convenient with plenty of restaurants within walking distance. The room was clean, cosy and bed extremely comfortable though was disappointed we had issues with the toilet constantly running whenever we flushed almost all day, notified hotel via app and was told we’d have maintenance look at it but no one came. Spoke to person at front desk and they said they’d follow it up only for nothing to happen. Mind you this occurred from the first moment we entered our room till when we left 4 days later. The cleaning staff were lovely and very attentive, sadly the same can’t be said about staff at front desk whom were non engaging and not very friendly when approached except for a lovely gentleman of African/American background, now he was very friendly, professional and helpful. I would recommend this cute lil boutique hotel to anyone wanting to stay in Beverly Hills, offers wifi and there’s a restaurant located onsite.
Estada de 4 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Rebecca

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean and beautiful space
Estada de 2 nits (set. 2025)

2/10, Horrible

Susan

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

tina

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Booked through Expedia for a superior room then when we got here no update other than the nice concierge saying she liked our room better than our friends. We looked at both rooms and ours was not what we paid for. Would have been ok if we were updated and refunded the difference then understandable when they over booked. But no info that would rooms were downgraded
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Melanie, Amherst

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Fernando

Estada de 3 nits (ag. 2025)

2/10, Horrible

Nina, Tampa

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I booked and prepaid a two-night stay at The Crescent Sonder in Los Angeles through Expedia.com. After my stay, Sonder incorrectly charged my credit card again. When I contacted them about the issue, they acknowledged the mistake and promised a refund within 7 to 10 business days. Instead of resolving it, they charged me again for the same amount - and after realizing the mistake, they refunded it that same day. They then claimed that refund also covered the earlier charge. It did not. I reviewed my bank records carefully - the original charge was never returned. This pattern of duplicate charges, miscommunication, and failure to correct billing mistakes is unacceptable. I feel taken advantage of and unsupported by their customer service. After contacting their customer service several times, complaining to Expedia and posting on the Marriott site, I finally just got an email confirming the refund. I am sharing this to ensure others are aware. Travelers should not have to fight this hard to recover incorrect charges from a hospitality company.
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

NATALIA

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

Ashley

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Hot water would be nice

The hotel was cute, definitely a good value for being so close to the hills, my only issue is the lack of warm water on the first night, there was an outage actually and there was no one at the front desk to communicate with and no one picked up the service line. They sent an e-mail update the next morning but still… after a long day of travel all I wanted was a hot shower… total bummer.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Sudhanshu

Estada de 4 nits (jul. 2025)

4/10, Deficient

Gerald, Chicago

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Stephen

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Great location
Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Flavia

Què li ha agradat: Neteja, comoditats
The room and bathroom were super clean, it's not luxurious but the location is amazing. I walked the entire time and there are many options for shopping and dining. My only complaint is the noise. There was a trash bin by my room and I heard loud noises during the night that woke me up
Estada de 2 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Elliot

As far as Beverly Hills goes - this property is cheap. So you need to bear that in mind when considering what you get for your money. Sonder are not traditional hotels so go in with your eyes open, however in saying that, every interaction we had with onsite staff was really good. The room itself needs some upgrading now, it’s reached the end of its time, flooring is damaged, light fixtures are missing parts etc. The room was however clean and super convenient.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Roger

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Comfortable landing space

It was a very comfortable place to land after a hectic work-period. Grateful for the engaging staff and comfortable space!
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Julie

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The restaurant was lovely , the valet parking was convenient,
Estada d’1 nit (juny 2025)

4/10, Deficient

Omar

Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (juny 2025)

2/10, Horrible

John

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Comoditats
This is not a hotel for business travel. There is not even a phone in the room from which to contact the front desk. No air conditioning, carpets are worn and paint is peeling.
Estada d’1 nit (juny 2025)

4/10, Deficient

Monica, Long Beach

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

Lee, Brunswick East

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Likes: Location, ease to airport, hot water. Downsides: Poor customer services / concierge, reservation system challenges - considerable time to resolve, digital key system buggy, accessibility is limited - lots of steps for entry and accessing second floor, towels dirty, showers poorly designed and mouldy.
Estada de 3 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Umaid

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice
Estada de 4 nits (maig 2025)